• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • MariaK

nemen hedebris är det du????????????FörvånadFlört

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • MariaK

Jag tror jag går o lägger mig o avvaktar tills efter helgerna o sen kollar upp hotellet med familjerummet!!

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Camellis
    Camellis skrev 2008-12-30 22:31:33 följande:
    Ja fast jag tjabblar till det hela tiden. Sorry!
    Jag vet inte om man får göra så, men det blir billigare om man bokar som en person utan barn iom att man får betala frukost för ettåringen som knappast kommer att äta av frukosten. Blir också billigare att bo i enkelrum på de alternativ jag tittar på. (just nu söker jag på Destination Stockholm).
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-30 22:39:55 följande:
    Jag vet inte om man får göra så, men det blir billigare om man bokar som en person utan barn iom att man får betala frukost för ettåringen som knappast kommer att äta av frukosten. Blir också billigare att bo i enkelrum på de alternativ jag tittar på. (just nu söker jag på Destination Stockholm).
    När vi bodde på amaranten och Noah inte behävde säng så behövde vi inte betala för honom. Jag frågade. han åt lite av frukosten ändå, men hur mycket är det då?
  • Hedebris

sist jag kollade :P

MariaK skrev 2008-12-30 22:34:57 följande:
    nemen hedebris är det du????????????
  • Kicko

Jag satt och försökte leta men blev inte klok är för trött helt enkelt.

Oj Hedebris vad du såg annerlunda ut.

älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • högbergarna

Camellis skrev 2008-12-30 22:39:55 följande:

Man borde kunna boka via telefon o då säga hur gammalt barnet är så att man slipper betala för frukosten för barnet??

Det e alltså lördagen vi ska träffas?? Å söndagen sen?? Plus hemfärd.. Ska kolla med storasyrran min.. Gissar att hon gärna träffar Knuten o mig eftersom det inte blir ofta.. Så Jag kanske åker upp tidigare.. Ska kolla SJ först..
  • Jen ny

Fast när jag tänker efter betalar man nog för rummet där...

• Camellis

Äh jag lägger in inläggen innan jag ens har kollat färdigt. Självklart blir det inte billigare att bo i enkelrum om man ska bo två nätter. Så om man ska bo två nätter blir nog Örlogshotellet bäst, av de vi kollat hittills.

Men för oss som ska bo en natt blir det inte så mycket dyrare att bo mera centralt. Sedan gör man naturligtvis som man vill. Att ett och samma hotell ska ha plats med oss alla är väl kanske inte så troligt heller, så jag vet inte hur noga vi ska vara med att alla komma överens om ett och samma hotell? Så länge vi fortfarande är fler än en person med barn som bor på ett hotell, så kan vi ju fortfarande umgås på hotellet efter själva träffen. Eller tänker jag trist nu?

★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
Svar på tråden Trådträff Mars 09