• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Brooks

Nu har jag läst ifatt ;)
    Lycka till med hotelljakten. Helt plötsligt kändes det helt ok att bo ute i vildmarken fast nära ändå liksom :D

• Såphia

Ha ha ha, vilket härligt gäng ni är!! Fan vad jag gillar er! Känns lite konstigt sådär, eftersom vi inte känner varandra IRL (de flesta av oss då) men nog fasen känns det som vi känner varandra ändå?!

Är så jäkla sugen på att hoppa på "hotellandet". Hade varit himla kul och "vina till det" på lördagkvällen tillsammans för att sen ha lite små-fylle-ågren vid frukostbuffén sen. 1200:- för två nätter, om man delar är ju inget!! Tål att tänkas på faktiskt. Slippa pendeln och stressen..? Jag kan i så fall samsova med gossen (eller dig Jen ny?) Beslutsågren!! Skrattande

• Jen ny

Jag kikade lite på detta vandrarhem. Såg mysigt och fint ut samt att de hade gemensamt kök i anslutning till ett allrum!

http://www.besthostel.se/sv/

Bara lite förslag, de hade också bra priser...

• Jen ny
    Såphia skrev 2008-12-31 00:12:32 följande:
    Ha ha ha, vilket härligt gäng ni är!! Fan vad jag gillar er! Känns lite konstigt sådär, eftersom vi inte känner varandra IRL (de flesta av oss då) men nog fasen känns det som vi känner varandra ändå?!Är så jäkla sugen på att hoppa på "hotellandet". Hade varit himla kul och "vina till det" på lördagkvällen tillsammans för att sen ha lite små-fylle-ågren vid frukostbuffén sen. 1200:- för två nätter, om man delar är ju inget!! Tål att tänkas på faktiskt. Slippa pendeln och stressen..? Jag kan i så fall samsova med gossen (eller dig Jen ny?) Beslutsågren!!
    Ja, nog känns det som vi känner varandra ganska väl iaf. speciellt de som hänger här mycket...

Ha ha, var ska vincent sova då? Samsova med Lilly?
  • Jen ny

fast vet inte om det var så jättebra läge på det vandrarhemmet?

jag tycker vandrarhem skulle kunna fungera om alla kunde bo på samma och att de har allrum vi kan umgås på vi som bor där.
    Vad tycker ni?

• Jen ny

Detta verkar ju också jättebra. Nära till allt och allrum.
    jaaa, allrum tycker jag är viktigt.
    4-bäddsrum 1000 kr per natt... Dubbelrum 600 kr.
    Dock vandrarhem men som sagt, det gör inte mig något.
    http://www.cityhostel.se/

• Jen ny

Detta var ett lite finare vandarhem och kanske lite dyrare?
    Ligger på kungsholmen och verkar riktigt fräsct med tv på rummet och allt.
    Stor gemansam lobby och toppmodernt gemensamt kök.

http://www.fridhemsplan.se/?p=Main&c=sv

Nej, nu ska jag ge mig. Natti natti på er.

• Jen ny

Ett inlägg till bara.

Jag gillade mitt sista alternativ riktigt mycket. Kändes lyxigt med tv OCH dator med internet på rummet.
    Allt verkar jättefräscht och GRATIS SPJÄLSÄNG på rummet!
    Kolla in bilderna på hemsidan! Där tror jag att jag vill bo!

• Evve81

Gud jag blir ändå så himla sugen när jag läser om träffen..... Om jag åker själv med Agaton blir det ju mycket billigare.. Men vad har ni i så fall hittat för boende????

Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
Svar på tråden Trådträff Mars 09