• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Camellis
    Kicko skrev 2008-12-30 22:56:17 följande:
    Båda är ju väldigt centrala men ena ligger granne med Centralstationen. Nä sängen var det natti natti
    Nu fattade jag ditt inlägg, trög som jag är. Fattade inte att Örlogshotellet är så pass centralt det också. Lite trista rum, men jag kan nog överleva där. Eller vad säger du Jen ny? Om vi inte blir fler än så som ska bo på hotell känns det ju lite trist att dela upp oss.

Lite rolig text förresten: "Teatergatan är en liten lugn och undanskymd gata mitt i centrala Stockholm. Nummer 3 huserar, förutom Hotellet Wallmans Salonger, en mycket känd och populär nattklubb.". Låter lugnt och fint. Men inte mig emot!
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Camellis
    Jen ny skrev 2008-12-30 23:09:02 följande:
    Detta hotell har dubbelrum för 1290 kr. Alltså 2 personer i det priset.www.booking.com/hotel/se/birger-jarl.html?aid...Fast då ska man ju vara beredd att dela rum, camellis. Jag vet inte om min lilly skulle uppskatta det. alltså hon kommer säkert störa oss andra.
    Men ett enkelrum kostade ju enbart 990! Vilket kap! Då måste man ju inte dela, eller missuppfattar jag nåt?
  • Camellis
    Detta hotell har dubbelrum för 1290 kr. Alltså 2 personer i det priset.www.booking.com/hotel/se/birger-jarl.html?aid...Fast då ska man ju vara beredd att dela rum, camellis. Jag vet inte om min lilly skulle uppskatta det. alltså hon kommer säkert störa oss andra.
    Ha ha! Jag är ju dum i huvudet" Kvick som en vessla liksom.

NUUU trillade poletten ner! Ja, det var billigt. Men jag kan lika gärna bo i ett enkelrum för 990. Nu lät mitt svar bättre va?
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-30 23:13:47 följande:
    Ha ha! Jag är ju dum i huvudet" Kvick som en vessla liksom. NUUU trillade poletten ner! Ja, det var billigt. Men jag kan lika gärna bo i ett enkelrum för 990. Nu lät mitt svar bättre va?
    jaaa, det fanns många sådana priser på den sidan jag länkade till. Finns ju hur mycket som helst! Kolla vettja.
  • Vildkorn
    Det är bara en extra säng/barnsäng per rum där. Iofs brukar det oftast vara så på de flesta hotell.
    Kan ju bli lite knepigt om man ska dela rum med någon. *tipsar*
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2008-12-30 23:15:14 följande:
    Det är bara en extra säng/barnsäng per rum där. Iofs brukar det oftast vara så på de flesta hotell.Kan ju bli lite knepigt om man ska dela rum med någon. *tipsar*
    Jag o Ellen samsover så för min del är det inga problem så. Däremot är Ellen en lättsovare som vaknar av en smygfis.
Svar på tråden Trådträff Mars 09