Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Då vill jag oxå bo där!!! Tyvärr kan inte Knuten samsova med mig. Han sover bäst i sin säng.. Om jag ska söva honom i min så tar det flera timmar av skrik o klätter o så... Lägger jag honom i egen säng så... *poff* så somnar han!!
Ja men då tycker jag vi kör på det
Perfekt o kunna ta tunnelbanan dit ju!!!!!
Jag vill med ha säng till Milo. Han har aldrig sovit ihop med mig bara som spädis
O perfekt med frukost buffe också ju ![]()
Jag gjorde en fejk bokning på mig o moa o milo o kicko o jonathan med lakan o handduk o spjälsäng o frukost buffen o fick då fram att det skulle kosta 1920kr för två nätter så alltså 960 kr var
Inte dåligt va!!!!!
BOKA BOKA BOKA!!!!!!! ![]()
Camellis skrev 2008-12-30 23:06:17 följande: Nu fattade jag ditt inlägg, trög som jag är. Fattade inte att Örlogshotellet är så pass centralt det också. Lite trista rum, men jag kan nog överleva där. Eller vad säger du Jen ny? Om vi inte blir fler än så som ska bo på hotell känns det ju lite trist att dela upp oss. Lite rolig text förresten: "Teatergatan är en liten lugn och undanskymd gata mitt i centrala Stockholm. Nummer 3 huserar, förutom Hotellet Wallmans Salonger, en mycket känd och populär nattklubb.". Låter lugnt och fint. Men inte mig emot!
Framförallt när Wallmans i malmö blir tvunget att stänga pga att gästerna förför mycket väsen vidstägningsdax
vi letar vidare kanske hittar något ricktigt billigt.
Jag är med på Fridhemsplan! Om någon bokar eller kollar upp så glöm inte mig - jag vill vara med! *tittar in en snabbis*