• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Vildkorn
    MariaK skrev 2008-12-31 10:58:48 följande:
    Ja tyckte det med lät bra men att dela så många i ett rum ne det hoppar jag nog Tror det blir många nog med två vuxna o tre barn..........Alltså som jag skrev igår så är jag inte så kräsen...... Men kan tänka mig att Moa inte är så sugen på en promenad på 1.5km kl halv elva på lkvällen dock......... Men bokar ni där så får hon gå Kanske var lika långt till det andra hotellet????? Har jag ingen koll på...........
    Det är ungefär lika långt att gå till båda. Fördelen med vandrarhemmet är att ni kan ta tunnelbanan 2 stationer. Antar att de äldre syskonen som ska med inte  är så sugen på att gå så långt då.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Jen ny
    MariaK skrev 2008-12-31 10:58:48 följande:
    Ja tyckte det med lät bra men att dela så många i ett rum ne det hoppar jag nog Tror det blir många nog med två vuxna o tre barn..........Alltså som jag skrev igår så är jag inte så kräsen...... Men kan tänka mig att Moa inte är så sugen på en promenad på 1.5km kl halv elva på lkvällen dock......... Men bokar ni där så får hon gå Kanske var lika långt till det andra hotellet????? Har jag ingen koll på...........
    Det går ju tunnelbana och som Vildkorn säger är det ungefär lika långt så då röstar jag på fridhemsplan.
    Verkar kanon där tycker jag.
  • helhed
    Jen ny skrev 2008-12-31 11:30:20 följande:
    Det går ju tunnelbana och som Vildkorn säger är det ungefär lika långt så då röstar jag på fridhemsplan. Verkar kanon där tycker jag.
    Jag har bestämt att jag ska med och jag vill också bo där. Deyt verkar toppen och inte så dyrt!
  • högbergarna

Då vill jag oxå bo där!!! Tyvärr kan inte Knuten samsova med mig. Han sover bäst i sin säng.. Om jag ska söva honom i min så tar det flera timmar av skrik o klätter o så... Lägger jag honom i egen säng så... *poff* så somnar han!!

• MariaK

Ja men då tycker jag vi kör på det Perfekt o kunna ta tunnelbanan dit ju!!!!!
    Jag vill med ha säng till Milo. Han har aldrig sovit ihop med mig bara som spädis

O perfekt med frukost buffe också ju

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • MariaK

Jag gjorde en fejk bokning på mig o moa o milo o kicko o jonathan med lakan o handduk o spjälsäng o frukost buffen o fick då fram att det skulle kosta 1920kr för två nätter så alltså 960 kr var

Inte dåligt va!!!!! BOKA BOKA BOKA!!!!!!!

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Kicko

Camellis skrev 2008-12-30 23:06:17 följande: Nu fattade jag ditt inlägg, trög som jag är. Fattade inte att Örlogshotellet är så pass centralt det också. Lite trista rum, men jag kan nog överleva där. Eller vad säger du Jen ny? Om vi inte blir fler än så som ska bo på hotell känns det ju lite trist att dela upp oss. Lite rolig text förresten: "Teatergatan är en liten lugn och undanskymd gata mitt i centrala Stockholm. Nummer 3 huserar, förutom Hotellet Wallmans Salonger, en mycket känd och populär nattklubb.". Låter lugnt och fint. Men inte mig emot!

Framförallt när Wallmans i malmö blir tvunget att stänga pga att gästerna förför mycket väsen vidstägningsdax vi letar vidare kanske hittar något ricktigt billigt.

Jen ny skrev 2008-12-31 00:14:28 följande:
    Jag kikade lite på detta vandrarhem. Såg mysigt och fint ut samt att de hade gemensamt kök i anslutning till ett allrum! www.besthostel.se/sv/Bara lite förslag, de hade också bra priser...
    Det såg mysigt ut enligt mig helt ok.

SoF vi kan ju vara 3 vuxna och 4 barn också
    jag kan dela slaf med Jonathan
    Jen ny skrev 2008-12-31 00:17:45 följande:
    fast vet inte om det var så jättebra läge på det vandrarhemmet?jag tycker vandrarhem skulle kunna fungera om alla kunde bo på samma och att de har allrum vi kan umgås på vi som bor där.Vad tycker ni?
    Håller med hade varit mysigt.
    De har allrum på Chappman (vandrarhemmet bredvid båten) inte mysigt men funkar
    Jen ny skrev 2008-12-31 00:41:33 följande:
    Ett inlägg till bara.Jag gillade mitt sista alternativ riktigt mycket. Kändes lyxigt med tv OCH dator med internet på rummet.Allt verkar jättefräscht och GRATIS SPJÄLSÄNG på rummet!Kolla in bilderna på hemsidan! Där tror jag att jag vill bo!
    Instämmer
    Det vandrarhemmet verkar helt ok
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Camellis

Jag är med på Fridhemsplan! Om någon bokar eller kollar upp så glöm inte mig - jag vill vara med! *tittar in en snabbis*

★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Jen ny
    MariaK skrev 2008-12-31 13:10:21 följande:
    Jag gjorde en fejk bokning på mig o moa o milo o kicko o jonathan med lakan o handduk o spjälsäng o frukost buffen o fick då fram att det skulle kosta 1920kr för två nätter så alltså 960 kr var Inte dåligt va!!!!! BOKA BOKA BOKA!!!!!!!
    Hur gjorde du då? Skrev du med barnen som 1 person?
  • Camellis
    Camellis skrev 2008-12-31 14:03:36 följande:
    Jag är med på Fridhemsplan! Om någon bokar eller kollar upp så glöm inte mig - jag vill vara med! *tittar in en snabbis*
    Eller vad dum jag är - man kanske måste boka en och en eller??
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
Svar på tråden Trådträff Mars 09