• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2008-12-30 23:17:08 följande:
    Jag o Ellen samsover så för min del är det inga problem så. Däremot är Ellen en lättsovare som vaknar av en smygfis.
    Inget Mc D eller chili con carne till lunch den dagen alltså.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Camellis
    Jen ny skrev 2008-12-30 23:15:12 följande:
    jaaa, det fanns många sådana priser på den sidan jag länkade till. Finns ju hur mycket som helst! Kolla vettja.
    kollar för fullt men jag hittar inte det där hotellet igen. tänkte kolla vad det skulle kosta för kicko o lycklig. :-/
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Camellis
    Jen ny skrev 2008-12-30 23:09:02 följande:
    Detta hotell har dubbelrum för 1290 kr. Alltså 2 personer i det priset.www.booking.com/hotel/se/birger-jarl.html?aid...Fast då ska man ju vara beredd att dela rum, camellis. Jag vet inte om min lilly skulle uppskatta det. alltså hon kommer säkert störa oss andra.
    nu har jag kollat närmare o det där är pris per skalle. :-/ man får göra fejkbokning så ser man det totala beloppet.
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2008-12-30 23:24:08 följande:
    Inget Mc D eller chili con carne till lunch den dagen alltså.
    Ha ha! nej, strikt fisfri diet den dagen!
  • Camellis

nu bombar jag tråden här. tänkte bara säga god natt o gott nytt år ifall jag inte hinner in imorgon.

sitter med knöl-ellen i famnen nu, så nu ger jag upp. Natti!

• Vildkorn
    Camellis skrev 2008-12-30 23:37:42 följande:
    nu bombar jag tråden här. tänkte bara säga god natt o gott nytt år ifall jag inte hinner in imorgon. sitter med knöl-ellen i famnen nu, så nu ger jag upp. Natti!
    Jag fick min knöl att somna om för sisådär 20 minuter sen. Blirr helt matt av att hon håller på så här!

Gott Nytt År.... och loggar du inte in i morgon så ses vi här igen nästa år.

Nu tänkte jag ta och logga ut jag med. Orkar inte ens läsa, då känns det rätt onödigt att sitta här.
    Natti natt
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-30 23:29:04 följande:
    nu har jag kollat närmare o det där är pris per skalle. :-/ man får göra fejkbokning så ser man det totala beloppet.
    Men vad konstigt det står ju pris per rum på sidan ju. De luras!
  • Jen ny

Jaha, nu blev det bara jag kvar! ska kika lite mer på hotell sedan ska jag också knoppa in.

• Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-30 23:31:34 följande:
    nej jag röstar nog för örlogsplejset. blir för dyrt för tvånattssovarna på alla andra hotell.
    Så du ska bo där också? Då behöver ju inte jag sitta här och leta.

Sorry för spamning, ingen är ju här.
Svar på tråden Trådträff Mars 09