• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Kicko

Natti natti och Gott nytt år. ska försöka hinna in här i morgon

älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-30 22:46:05 följande:
    Äh jag lägger in inläggen innan jag ens har kollat färdigt. Självklart blir det inte billigare att bo i enkelrum om man ska bo två nätter. Så om man ska bo två nätter blir nog Örlogshotellet bäst, av de vi kollat hittills. Men för oss som ska bo en natt blir det inte så mycket dyrare att bo mera centralt. Sedan gör man naturligtvis som man vill. Att ett och samma hotell ska ha plats med oss alla är väl kanske inte så troligt heller, så jag vet inte hur noga vi ska vara med att alla komma överens om ett och samma hotell? Så länge vi fortfarande är fler än en person med barn som bor på ett hotell, så kan vi ju fortfarande umgås på hotellet efter själva träffen. Eller tänker jag trist nu?
    Nej, jag bor gärna på samma hotell som dig eftersom vi åker på samma tåg bara.
  • Jen ny
    Kicko skrev 2008-12-30 22:47:11 följande:
    Natti natti och Gott nytt år. ska försöka hinna in här i morgon
    God natt och gott nytt år på dig!
  • Camellis
    Jen ny skrev 2008-12-30 22:48:39 följande:
    Nej, jag bor gärna på samma hotell som dig eftersom vi åker på samma tåg bara.
    Ja, så vill jag också göra. Känns ju roligare så än att vi ska skiljas åt på centralen och vimsiga jag ska hitta till ett hotell. Då skulle jag MÅSTA bo på Terminus!

Vi får väl se om fler hakar på vårt mer centrala förslag.
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Kicko
    högbergarna skrev 2008-12-30 22:44:33 följande:
    Camellis skrev 2008-12-30 22:39:55 följande: Man borde kunna boka via telefon o då säga hur gammalt barnet är så att man slipper betala för frukosten för barnet??Det e alltså lördagen vi ska träffas?? Å söndagen sen?? Plus hemfärd.. Ska kolla med storasyrran min.. Gissar att hon gärna träffar Knuten o mig eftersom det inte blir ofta.. Så Jag kanske åker upp tidigare.. Ska kolla SJ först..
    Går säkert hitta billiga resor Torsdag och måndag

Det är du och Jenny, jag Lycklig som ska bo på hotell Hedebris med familj en natt, är det någon mer? Hur är det med dig Aesi stannar du över eller åker du hem.
  • Kicko
    Camellis skrev 2008-12-30 22:51:42 följande:
    Ja, så vill jag också göra. Känns ju roligare så än att vi ska skiljas åt på centralen och vimsiga jag ska hitta till ett hotell. Då skulle jag MÅSTA bo på Terminus! Vi får väl se om fler hakar på vårt mer centrala förslag.
    Båda är ju väldigt centrala men ena ligger granne med Centralstationen.

Nä sängen var det natti natti
  • Camellis
    Kicko skrev 2008-12-30 22:52:05 följande:
    Går säkert hitta billiga resor Torsdag och måndag Det är du och Jenny, jag Lycklig som ska bo på hotell Hedebris med familj en natt, är det någon mer? Hur är det med dig Aesi stannar du över eller åker du hem.
    Jamen just det - vi blir kanske inte så många som faktiskt ska bo på hotell. Nu sitter jag och kollar på Amaranten. Gångavstånd till centralen står det, låter som nåt för mig. Och Jen ny hade ju bott där och gillat det.

För en person utan barn (för så gick det ju att göra där) kostar en natt 1120 kr.
    För två personer med ett barn (då räknar vi bort våra ettåringar och räknar bara med Lyckligs Moa) kostar det 1650 per skalle för två nätter.
  • Camellis
    Kicko skrev 2008-12-30 22:56:17 följande:
    Båda är ju väldigt centrala men ena ligger granne med Centralstationen. Nä sängen var det natti natti
    Ja jag har bott på båda, det är därför jag har tagit just de som förslag. Jag som är nervös av mig vill känna igen mig.
  • Camellis
    Kicko skrev 2008-12-30 22:56:17 följande:
    Båda är ju väldigt centrala men ena ligger granne med Centralstationen. Nä sängen var det natti natti
    God natt förresten! Sussa sött!
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-30 23:00:50 följande:
    Jamen just det - vi blir kanske inte så många som faktiskt ska bo på hotell. Nu sitter jag och kollar på Amaranten. Gångavstånd till centralen står det, låter som nåt för mig. Och Jen ny hade ju bott där och gillat det. För en person utan barn (för så gick det ju att göra där) kostar en natt 1120 kr. För två personer med ett barn (då räknar vi bort våra ettåringar och räknar bara med Lyckligs Moa) kostar det 1650 per skalle för två nätter.
    Ja, jag gillade det. Dock kanske vi kan kika runt lite också för det kan vara roligt att se något annat.
    Men det är helt klart ett alternativ i ett lugnt och mysigt område. Gillar kungsholmen!
Svar på tråden Trådträff Mars 09