• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-31 14:03:36 följande:
    Jag är med på Fridhemsplan! Om någon bokar eller kollar upp så glöm inte mig - jag vill vara med! *tittar in en snabbis*
    Ska alla boka tillsammans eller är det kanske lättare om man bokar själv?
    Syn dom någon inte får plats ifs...
  • Camellis
    Jen ny skrev 2008-12-31 14:06:25 följande:
    Ska alla boka tillsammans eller är det kanske lättare om man bokar själv? Syn dom någon inte får plats ifs...
    Ja det var det jag tänkte på. Frågan är om de vill ha en slant redan när man bokar som handpenning eller om man betalar allt vid utcheckning. Hoppas på det senare alternativet! Isåfall går det ju att boka tillsammans.
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • helhed

Jag vill också bo med er och ha egen säng till Arvid. Han sover inte heller så bra med mig.

• Jen ny

Jag har skickat en förfrågan dit nu.

• Såphia

A va fan! Jag hakar på på fridhemsplan!! 900:- för två nätter. Som hittat!! Någon som vill dela dubbel eller trippelrum? Eller ska ni sova i enmansrum alla? Vet att Kicko och Lycklig ska dela en trea och Hedebris har ju hela familjen med. Jen ny behöver singelrum. Ni andra då? Vincent är förvisso en blandsovare. Ibland vaknar han mycket, men brukar inte väsnas, ibland sover han stenhårt.

Jag kan dela rum, bara det inte blir för trångt!

• MariaK
    Jen ny skrev 2008-12-31 14:04:05 följande:
    Hur gjorde du då? Skrev du med barnen som 1 person?
    Jag skrev med Moa bara för det stod 3-12 år. 
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • MariaK
    Såphia skrev 2008-12-31 15:47:33 följande:
    A va fan! Jag hakar på på fridhemsplan!! 900:- för två nätter. Som hittat!! Någon som vill dela dubbel eller trippelrum? Eller ska ni sova i enmansrum alla? Vet att Kicko och Lycklig ska dela en trea och Hedebris har ju hela familjen med. Jen ny behöver singelrum. Ni andra då? Vincent är förvisso en blandsovare. Ibland vaknar han mycket, men brukar inte väsnas, ibland sover han stenhårt.Jag kan dela rum, bara det inte blir för trångt!
    Jaaa va kul!!!!!!
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Vildkorn

Så skönt att ni äntligen kunnat enas om något som de flesta verkar gilla. Hoppas nu att det går att få in alla och att det finns spjälsängar så det räcker till de som måste ha en sådan.

Nu ska jag sätta fart med förberedelse av nyårsmat.
    Blir hjortstek, potatisgratäng och så tänkte jag nalla lite av vinflaskan och göra rödvinssås till.

♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • helhed
    Såphia skrev 2008-12-31 15:47:33 följande:
    A va fan! Jag hakar på på fridhemsplan!! 900:- för två nätter. Som hittat!! Någon som vill dela dubbel eller trippelrum? Eller ska ni sova i enmansrum alla? Vet att Kicko och Lycklig ska dela en trea och Hedebris har ju hela familjen med. Jen ny behöver singelrum. Ni andra då? Vincent är förvisso en blandsovare. Ibland vaknar han mycket, men brukar inte väsnas, ibland sover han stenhårt. Jag kan dela rum, bara det inte blir för trångt!
    Jag delar gärna. Arvid sover också bra vissa nätter, kasst andra. Men vi får hoppas att både killarna har en bra natt Fast det är klart. Jag ska ju bara sova där en natt. Du kanske vill dela med någon som sover bägge nätterna?
Svar på tråden Trådträff Mars 09