• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Såphia

Rummen ser inte allt för stora ut. Ni är två vuxna och två barn, en vuxen och ett barn till.. Tror knappt allt går in faktiskt. Vagnar, packning, spjälsängar osv. Då är det kanske bättre ni tar ett tremannarum? Blir väl lite billigare?

• Såphia

Hade dock varit superroligt att tinga en sovsal och packa in oss allihopa! Men närmre småtimmarna, när vinet är slut och bebisarna börjar vakna... Nja, då är man nog inte på sitt soligaste humör?

• Hedebris

synd att jag inte har kontakt med någon på typ livgardet längre. då hade vi kanske fått låna ett helt logomente och sova i gratis :) På helgen är ju soldaterna ändå hemma ;D

• helhed
    Jen ny skrev 2008-12-31 00:41:33 följande:
    Ett inlägg till bara. Jag gillade mitt sista alternativ riktigt mycket. Kändes lyxigt med tv OCH dator med internet på rummet. Allt verkar jättefräscht och GRATIS SPJÄLSÄNG på rummet! Kolla in bilderna på hemsidan! Där tror jag att jag vill bo!
    Jag tycker att det ser bra ut!
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2008-12-31 00:36:50 följande:
    Detta var ett lite finare vandarhem och kanske lite dyrare?Ligger på kungsholmen och verkar riktigt fräsct med tv på rummet och allt.Stor gemansam lobby och toppmodernt gemensamt kök. www.fridhemsplan.se/Nej, nu ska jag ge mig. Natti natti på er.
    Jag tycker det såg toppenbra ut. Är ju perfekt med gratis spjälsäng för de som inte kan samsova med sina små. Gissar på att de inte har spjälsäng till alla rum.
    Går ju att få det ganska billigt om vissa delar 4-bäddsrum. Dessutom var ju kök och allrum jättefina.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Såphia

Ja, allrummet är kanon! Tänk att värma på en kopp the och sen sitta och chilla i allrummet på kvällen. Efter storträffen i stan då. Tål att tänkas på!

• MariaK

Ja tyckte det med lät bra men att dela så många i ett rum ne det hoppar jag nog Tror det blir många nog med två vuxna o tre barn..........

Alltså som jag skrev igår så är jag inte så kräsen...... Men kan tänka mig att Moa inte är så sugen på en promenad på 1.5km kl halv elva på lkvällen dock......... Men bokar ni där så får hon gå Kanske var lika långt till det andra hotellet????? Har jag ingen koll på...........

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
Svar på tråden Trådträff Mars 09