Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
det blir 250kr per säng
Rummen ser inte allt för stora ut. Ni är två vuxna och två barn, en vuxen och ett barn till.. Tror knappt allt går in faktiskt. Vagnar, packning, spjälsängar osv. Då är det kanske bättre ni tar ett tremannarum? Blir väl lite billigare?
iof. :)
Hade dock varit superroligt att tinga en sovsal och packa in oss allihopa! Men närmre småtimmarna, när vinet är slut och bebisarna börjar vakna... Nja, då är man nog inte på sitt soligaste humör?
haha..som någon sa. hyra en stor gympasal
synd att jag inte har kontakt med någon på typ livgardet längre. då hade vi kanske fått låna ett helt logomente och sova i gratis :) På helgen är ju soldaterna ändå hemma ;D
Ja, allrummet är kanon! Tänk att värma på en kopp the och sen sitta och chilla i allrummet på kvällen. Efter storträffen i stan då. Tål att tänkas på!
Ja tyckte det med lät bra men att dela så många i ett rum ne det hoppar jag nog
Tror det blir många nog med två vuxna o tre barn..........
Alltså som jag skrev igår så är jag inte så kräsen...... Men kan tänka mig att Moa inte är så sugen på en promenad på 1.5km kl halv elva på lkvällen dock......... Men bokar ni där så får hon gå
Kanske var lika långt till det andra hotellet????? Har jag ingen koll på...........