• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Jen ny

Ingen som varit in och har något att säga om mina förslag? 
    Jag som var så nöjd med vad jag hittat.

• Såphia

Jen ny: Jag kikade på ditt sista förslag. Det såg superfint ut! Bra priser också! Ligger det centralt, vet du det?

Har skalat och skivat potatis hela morgonen känns det som. Förbereder potatisgratäng inför kvällen. Hade nämligen tänkt lägga mig när Vincent ska sova. Annars får jag nog skita i festligheterna ikväll..

• Jen ny
    Såphia skrev 2008-12-31 09:09:56 följande:
    Jen ny: Jag kikade på ditt sista förslag. Det såg superfint ut! Bra priser också! Ligger det centralt, vet du det?Har skalat och skivat potatis hela morgonen känns det som. Förbereder potatisgratäng inför kvällen. Hade nämligen tänkt lägga mig när Vincent ska sova. Annars får jag nog skita i festligheterna ikväll..
    Det ligger ju på kungsholmen, samma ställe som amaranten och dit var det gångavstånd från centralen även om man fick gå en liten bit.
    kanske någon med bättre koll kan kika var det ligger och hur långt det är?

man vill ju itne gå flera km, äen om en bit inte gör något tycker jag... Fast det ska ju ändå vara lite centralt för de som kommer sent!
  • Jen ny

Det ligger två stationer från centralen, vad nu det innebär? Kanske blir för långt ändå, jag som gillade det massor.

• Jen ny

1500 m frrån centralstationen ligger det. Fundersam

• Hedebris

det sista hade jag lätt kunnat vara med på. om någon vill dela på ett fyrabäddsrum med mig och björn :)

• Jen ny

Härligt att en till gillar det.

Jag tror nog att jag bor själv med Lilly i sådant fall, bäst för både henne och mig. Hon vaknar ju flera gånger natt nu, vet inte hur det kommer vara då men dumt att riskera att hon stör fler än nödvändigt och vi kommer kanske kunna umgås lite ändå på kvällen om de små sover på rummen?
    Jag kommer ha babyvakt med mig så jag kan höra henne i sådant fall.

• Brooks
    Evve81 skrev 2008-12-31 06:59:05 följande:
    Gud jag blir ändå så himla sugen när jag läser om träffen..... Om jag åker själv med Agaton blir det ju mycket billigare.. Men vad har ni i så fall hittat för boende????
    KLART DU SKA ÅKA! *studsar upp och ned*
    Vildmarken välkomnar dig också om det krisar med hotell
  • Hedebris

Fyrbäddsrum** 900 kr(medlem stf) 1100 kr
    Bäddsoffa/Extramadrass 150 kr
    Spjälsäng 0 kr

vad säger du lycklig...ska vi mejja in oss i ett rum alla 7

Svar på tråden Trådträff Mars 09