Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Är det du och jag som har roligt ikväll på nyårsaftonen, Jenny? ![]()
Hehe: Hade varit trevligt att dela rum. Du ska bara sova lör-sön? Då tar jag kanske mig in till mina vänner fre-lör. Vill helst inte bo i singelrum två övernattningar pga priset då. Får fundera lite till.
Nu har jag bokat in mig o Helena!!!!!!!!
Men fick bli ett fyrmannarum för det blev för trångt med tremanna o två spjälsängar. Knappt hon trodde att vi fick plats med två spjälsängar i fyrmannarummet men då har vi ju en extra säng som en kan ligga i........... Så det får vi ta ställning till då!!!!!
Blev inte så mycket dyrare 1160 för oss var....... o då är det frukost o sängkläder o sånt!!!!
Så nu är vi med också!!!!!!!! ![]()
Shit.. då måste jag boka snart oxå då... Får kolla hur man gör sen.. Knut behöver blöjbyte o sedan käk.. Å vi vuxna kanske ska äta idag oxå?!!
Jag både snarkar å stönar i sömnen så jag rekommenderar ingen att dela rum med mig! ;) Främst stönar jag o snarkar lite tyst men ibland inte alls.. Men plötsligt kan jag snarka till högt oxå.. Inte roligt ju!! Har trång näskanal eller vad det heter...
kan jag få adressen till vandrarhemmet med.. det som ni bokat på