• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-31 21:22:10 följande:
    Ha ha! Ja, det känns som att vi har en del gemensamt. Tänkte faktiskt på det idag, att vi kunde ju gå och shoppa lite barnkläder tillsammans! Och precis, det är händelserna i livet som ger erfarenheten och mognaden, inte själva åldern.
    Jaaa, vad roligt!
    *Måste göra en budget och spara spara*.
    Camellis skrev 2008-12-31 21:24:41 följande:
    Nu bor jag oxå officiellt på fridhemsplan!
    Jaa! Kanon att de svarar så fort!
  • Camellis
    Jen ny skrev 2008-12-31 21:27:33 följande:
    Jaa! Kanon att de svarar så fort!
    Ja, jag måste också spara. Vojne vojne! Men jag ska ju börja jobba nu så då håvar jag ju inte lite mera pengar än normalt. Problemet är att sambon inte jobbar denna tid på året... Men det löser sig!

Ja, det var fort för att vara självaste nyårsaftonen!
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Jen ny
    Camellis skrev 2008-12-31 21:30:19 följande:
    Är det du och jag som har roligt ikväll på nyårsaftonen, Jenny?
    Ja, det verkar så! Fast jag ska alldeles snart kika på lite film med N.
    Sitter här som på nålar, vill inte att de dumma raketerna ska väcka mina barn.
    Noah är sjuk med feber också...
  • Såphia

Hehe: Hade varit trevligt att dela rum. Du ska bara sova lör-sön? Då tar jag kanske mig in till mina vänner fre-lör. Vill helst inte bo i singelrum två övernattningar pga priset då. Får fundera lite till.

• helhed
    Såphia skrev 2009-01-01 09:00:38 följande:
    Hehe: Hade varit trevligt att dela rum. Du ska bara sova lör-sön? Då tar jag kanske mig in till mina vänner fre-lör. Vill helst inte bo i singelrum två övernattningar pga priset då. Får fundera lite till.
    Ja, fundera du. Det blir kanske jobbigt för dig att åka till kompisar om ni kommer sent på fredagen?

Jag kommer ju inte upp förrän på lördag klockan 11.50, eftersom jag jobbar hela fredagen.

Jag kan tänka mig att boka ett enkelrum också, eftersom jag bara ska sova en natt, men det blir ju ännu billigare om vi delar. Dessutom är det ju trevligt med sällskap, bara inte barnen är vakna hela nätterna. Då får vi kanske mer sällskap än vi vill.
  • MariaK

Nu har jag bokat in mig o Helena!!!!!!!! Men fick bli ett fyrmannarum för det blev för trångt med tremanna o två spjälsängar. Knappt hon trodde att vi fick plats med två spjälsängar i fyrmannarummet men då har vi ju en extra säng som en kan ligga i........... Så det får vi ta ställning till då!!!!!

Blev inte så mycket dyrare 1160 för oss var....... o då är det frukost o sängkläder o sånt!!!!

Så nu är vi med också!!!!!!!!

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • högbergarna

Shit.. då måste jag boka snart oxå då... Får kolla hur man gör sen.. Knut behöver blöjbyte o sedan käk.. Å vi vuxna kanske ska äta idag oxå?!!

Jag både snarkar å stönar i sömnen så jag rekommenderar ingen att dela rum med mig! ;) Främst stönar jag o snarkar lite tyst men ibland inte alls.. Men plötsligt kan jag snarka till högt oxå.. Inte roligt ju!! Har trång näskanal eller vad det heter...

• Kicko
    Jen ny skrev 2008-12-31 20:56:29 följande:
    Ja, gör så. Kan ni samsova i en sådan vanlig säng är det ju jättebra.Det hade inte gått med Lilly hon hade rullat ur den så fort jag inte är där och vi hade stört varandra helt klart.Vi samsover aldrig mer...Vad roligt det ska bli, träffa er alla. Vilken skillnad på åldrar det är, hoppas ni inte tycker jag är alldeles för omogen.
    Varför skulle vi tycket det???
    Kul med blandade åldrar tycker jag.
    Brukar aldrig tycka det är märkbart när jag träffar Hedebris.  Man märker sällan åldersskillnaden så länge man låter bli att diskutera kläder när man var tonåring eller betygsystem.

Jag har försökt få tag på Stiäärna. men har inte lyckats. Vet att hon vill med. Skickade ett SMS innan idag. får se om hon svarar. Påpekade att det var dax att boka.
    Hon vill nog gärna dela rum med någon.
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
Svar på tråden Trådträff Mars 09