• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Jen ny
    MariaK skrev 2009-01-01 14:41:14 följande:
    Nu har jag bokat in mig o Helena!!!!!!!! Men fick bli ett fyrmannarum för det blev för trångt med tremanna o två spjälsängar. Knappt hon trodde att vi fick plats med två spjälsängar i fyrmannarummet men då har vi ju en extra säng som en kan ligga i........... Så det får vi ta ställning till då!!!!!Blev inte så mycket dyrare 1160 för oss var....... o då är det frukost o sängkläder o sånt!!!!Så nu är vi med också!!!!!!!!
    Åååh, vad roligt!
    De verkar ha många spjälsängar också.
    Hoppas de inte lovar ut för många. Ha ha.

ska bli så mysigt att vi ska bo på samma ställe och att vi kom överrens om något. Men jag tycker det där stället verkar kanon, nästan så jag är lite småkär. Ha ha, nej då men det känns bra iaf.
    Är inne på sidan lite då och då och längtar!
  • MariaK
    Jen ny skrev 2009-01-01 16:28:29 följande:
    Åååh, vad roligt!De verkar ha många spjälsängar också. Hoppas de inte lovar ut för många. Ha ha.ska bli så mysigt att vi ska bo på samma ställe och att vi kom överrens om något. Men jag tycker det där stället verkar kanon, nästan så jag är lite småkär. Ha ha, nej då men det känns bra iaf.Är inne på sidan lite då och då och längtar!
    Ja stället verkar bra!!! Hoppas bara det är trevligare än hon som svarade i tel när jag ringdeFundersam Var mest suck o stön o pust från hennes sida.........
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Kicko
    Jen ny skrev 2009-01-01 16:28:29 följande:
    Åååh, vad roligt!De verkar ha många spjälsängar också. Hoppas de inte lovar ut för många. Ha ha.ska bli så mysigt att vi ska bo på samma ställe och att vi kom överrens om något. Men jag tycker det där stället verkar kanon, nästan så jag är lite småkär. Ha ha, nej då men det känns bra iaf.Är inne på sidan lite då och då och längtar!
    ja det ska bli jätte mysigt att bo ihopa allesammans framförallt eftersom fler verkar hoppa på att bo där
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Kicko
    MariaK skrev 2009-01-01 16:30:16 följande:
    Ja stället verkar bra!!! Hoppas bara det är trevligare än hon som svarade i tel när jag ringde Var mest suck o stön o pust från hennes sida.........
    vad trist Man vill ju gärna att bemötandet ska vara ok. Hoppas hon bara var lite dagen efter med tanke på att det är nyårsdag
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Jen ny
    Hedebris skrev 2009-01-01 16:18:03 följande:
    kan jag få adressen till vandrarhemmet med.. det som ni bokat på
    Hittade detta på hemsidan:
    St Eriksgatan 20 på Kungsholmen i Stockholm.

Ville du ha postnummer och så med?
    Kicko skrev 2009-01-01 16:27:47 följande:
    Varför skulle vi tycket det??? Kul med blandade åldrar tycker jag. Brukar aldrig tycka det är märkbart när jag träffar Hedebris.  Man märker sällan åldersskillnaden så länge man låter bli att diskutera kläder när man var tonåring eller betygsystem. Jag har försökt få tag på Stiäärna. men har inte lyckats. Vet att hon vill med. Skickade ett SMS innan idag. får se om hon svarar. Påpekade att det var dax att boka. Hon vill nog gärna dela rum med någon.
    Nej, precis. Man är rätt lika när man är på samma nivå annars i livet också.
    det ska som sagt bli jätteroligt att träffa er!
  • Jen ny

Ha ha, kanske var hemsideadressen du ville ha hedebris. Sorry. Är lite seg i skallen idag! Generad

• Jen ny
    MariaK skrev 2009-01-01 16:30:16 följande:
    Ja stället verkar bra!!! Hoppas bara det är trevligare än hon som svarade i tel när jag ringde Var mest suck o stön o pust från hennes sida.........
    Oj, vissa kan dock låta riktigt otrevlig i telefonen utan att de är det har jag märkt så vi får hoppas på det.
    Eller så är det så stockholmare är?!
  • Såphia

Tittar man på enkelrummen på deras hemsida så får man antingen ett rum med fönster, men utan toa/dusch, eller ett utan fönster men med toa/dusch. Känns hemskt instängt med så små rum utan fönster.. Blev inte så sugen längre. Om jag nu inte kan dela dubbelrum båda dygnen så blir det nog boendet hos vännerna för mig.

• Jen ny
    Såphia skrev 2009-01-01 16:35:49 följande:
    Tittar man på enkelrummen på deras hemsida så får man antingen ett rum med fönster, men utan toa/dusch, eller ett utan fönster men med toa/dusch. Känns hemskt instängt med så små rum utan fönster.. Blev inte så sugen längre. Om jag nu inte kan dela dubbelrum båda dygnen så blir det nog boendet hos vännerna för mig.
    Fast det gör inte mig så mycket att inte ha toa på rummet. Jag använder den inte så ofta ändå.
    Ha ha. Så jag tog hellre fönster faktiskt.
    Fast vem vet, det kanske finns rum med fönster OCH toalett?

Man delar ju bara toa med de närliggande rummen så det är helt ok för mig.

Hur har ni andra gjort, med eller utan toa? *nyfiken*
Svar på tråden Trådträff Mars 09