• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • MariaK
    Såphia skrev 2009-01-01 16:35:49 följande:
    Tittar man på enkelrummen på deras hemsida så får man antingen ett rum med fönster, men utan toa/dusch, eller ett utan fönster men med toa/dusch. Känns hemskt instängt med så små rum utan fönster.. Blev inte så sugen längre. Om jag nu inte kan dela dubbelrum båda dygnen så blir det nog boendet hos vännerna för mig.
    Annars får du trycka in dig hos oss!!!!!!!!
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Jen ny

Egentligen skulle man säga till att man vill komma så nära era rum om möjligt. kanske vi slipper dela toalett med någon annan än oss själva?
    Fast de kanske har olika strl på rummen på olika plan?

• helhed
    Såphia skrev 2009-01-01 16:35:49 följande:
    Tittar man på enkelrummen på deras hemsida så får man antingen ett rum med fönster, men utan toa/dusch, eller ett utan fönster men med toa/dusch. Känns hemskt instängt med så små rum utan fönster.. Blev inte så sugen längre. Om jag nu inte kan dela dubbelrum båda dygnen så blir det nog boendet hos vännerna för mig.
    Då kanske jag ska ta och boka enkelrum jag med nu då? Det verkar ju som om man får passa på innan spjälsängarna tar slut Om de tyckte att det skulle bli trångt med två spjälsängar i ett trerum, så måste det ju vara ännu trängre i ett dubbeltum dessutom.

Ni som har bokat. Har ni bokat utan toa/ducsh eller? Vi kanske kan hjälpa varandra med barnen medan man springer iväg och gör sig i ordning i sådana fall?
  • helhed
    Jen ny skrev 2009-01-01 16:40:18 följande:
    Egentligen skulle man säga till att man vill komma så nära era rum om möjligt. kanske vi slipper dela toalett med någon annan än oss själva? Fast de kanske har olika strl på rummen på olika plan?
    Där fick jag svar. Att få rum nära och dela toa vore ju toppen! Speciellt om man ska kolla varandras barn.
  • Hedebris

nu har vi skickat bokningsförfrågan. 1920kr landade det på. sen resan 920:- så ni kommer vi bli luspanka!

• Jen ny
    helhed skrev 2009-01-01 16:42:15 följande:
    Där fick jag svar. Att få rum nära och dela toa vore ju toppen! Speciellt om man ska kolla varandras barn.
    Självklart hjälps vi åt.
    Alla barn kommer ju leka för fullt så det blir nog inga problem att springa ifrån en snabbis då och då.
  • Kicko
    Jen ny skrev 2009-01-01 16:32:14 följande:
    Nej, precis. Man är rätt lika när man är på samma nivå annars i livet också.det ska som sagt bli jätteroligt att träffa er!
    Jag längtar jättemycket

Enligt mig är  det självklart att vi hjälps åt med barnen så att alla får komma i ordning på morgonen
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • helhed
    Hedebris skrev 2009-01-01 16:51:43 följande:
    nu har vi skickat bokningsförfrågan. 1920kr landade det på. sen resan 920:- så ni kommer vi bli luspanka!
    Fast ni hade ju inte behövt åka allihop.

Jag betalar ca 900:- (tåg) + 610 för bara mig och Arvid. Jag tycker dock att det ska bli roligt att träffas och att det är värt pengarna. Annars behöver man ju inte åka. Rummet betalar man väl inte förrän man checkar ut i alla fall? Vi får spara, spara allihop! Inga snygga klädtips i trådarna längre, tack!
Svar på tråden Trådträff Mars 09