• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Hedebris

hela familjen ser fram i att åka upp.

jenny- känner du sig som ett ufo och vill prata betygsskalor som G-mvg eller diskuttera om att växa upp på 90talet så kan ju vi snacka ihop oss ;)

• helhed
    Hedebris skrev 2009-01-01 16:54:12 följande:
    hela familjen ser fram i att åka upp. jenny- känner du sig som ett ufo och vill prata betygsskalor som G-mvg eller diskuttera om att växa upp på 90talet så kan ju vi snacka ihop oss ;)
    Jag kan ju lägga mitt lärarperspektiv på IG - MVG då
  • Kicko
    helhed skrev 2009-01-01 16:54:05 följande:
    Fast ni hade ju inte behövt åka allihop. Jag betalar ca 900:- (tåg) + 610 för bara mig och Arvid. Jag tycker dock att det ska bli roligt att träffas och att det är värt pengarna. Annars behöver man ju inte åka. Rummet betalar man väl inte förrän man checkar ut i alla fall? Vi får spara, spara allihop! Inga snygga klädtips i trådarna längre, tack!
    Instämmer inte massa snygga klädtips det är förödande
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Hedebris

hehe. klart man inte behöver. men vi ser fram emot en rolig familjeaktivitet. Julia ser fram emot att träffa moa igen. det var länge sen :D

Tycker vi får flytta runt på trådträffarna iaf. ett år i skåne och en i norrland ;)

• MariaK
    Hedebris skrev 2009-01-01 16:56:05 följande:
    hehe. klart man inte behöver. men vi ser fram emot en rolig familjeaktivitet. Julia ser fram emot att träffa moa igen. det var länge sen :D Tycker vi får flytta runt på trådträffarna iaf. ett år i skåne och en i norrland ;)
    Du får ta med henne när ni kommer hit i Januari med
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Hedebris

funderar på att stänga av datorerna på natten. det kanske an sänka elräkningen några hundra. och spela spel istället för att kolla film

• Kicko
    Hedebris skrev 2009-01-01 16:57:26 följande:
    funderar på att stänga av datorerna på natten. det kanske an sänka elräkningen några hundra. och spela spel istället för att kolla film
    Ja den stationära datorn drar mycket ström. Inte stänga av apparater på stand by och dra ur laddare som inte används är bra källor som man kan spara el på.
    Spela spel r ju väldigt socialt och trevligt dess utom.
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • helhed
    Jag fick detta svar från Fridhemsplan. Visserligen skrev jag något luddigt om att vi är flera mammor med barn som har tänkt att sova på vandrarhemmet och att det vore bra att få rum nära varandra, så jag vet inte om de vet exakt vilka som det gäller. Men det låter ju bra att de ska försöka i alla fall

Hej Helen,

Det går bra att få spjälsäng kostnadsfritt på rummet.
    Jag noterar att ni är i sällskap och vill ha rum n är varandra, så vi gör vad vi kan när vi fördelar rummen natten innan.

Välkommen och god fortsättning på det nya året.

Med vänliga hälsningar,
    Annelie Åström

STF Fridhemsplan
    Tel: 08-6538800 / Fax: 08-6538920
    S:t Eriksgatan 20 / 112 39 Stockholm
    www.fridhemsplan.se

• MariaK
    helhed skrev 2009-01-01 17:40:41 följande:
    Jag fick detta svar från Fridhemsplan. Visserligen skrev jag något luddigt om att vi är flera mammor med barn som har tänkt att sova på vandrarhemmet och att det vore bra att få rum nära varandra, så jag vet inte om de vet exakt vilka som det gäller. Men det låter ju bra att de ska försöka i alla fall Hej Helen,   Det går bra att få spjälsäng kostnadsfritt på rummet. Jag noterar att ni är i sällskap och vill ha rum n är varandra, så vi gör vad vi kan när vi fördelar rummen natten innan.   Välkommen och god fortsättning på det nya året.   Med vänliga hälsningar, Annelie Åström   STF FridhemsplanTel: 08-6538800 / Fax: 08-6538920S:t Eriksgatan 20 / 112 39 Stockholmwww.fridhemsplan.se  
    Lät ju kanon!!!!!!!
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
Svar på tråden Trådträff Mars 09