• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Camellis
    Jen ny skrev 2009-01-01 19:28:14 följande:
    Tror du de får in mycket bokninga nu mellan den 27-29:e mars då? Du tor inte de anar? Massa bokningar ungefär samtidigt till just det datumet?
    Ja iofs, det har du ju rätt i.
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Jen ny
    Camellis skrev 2009-01-01 19:29:08 följande:
    Kul! Bra make du har! Min sambo verkade nästan lite besviken när jag berättade att vi skulle bo på vandrarhem. Han tyckte att vi skulle bo på hotell. Han verkar tro att det är värsta sunkigaste stället. Ja, lite vin måste vi väl kunna smuggla in. Vi får väl dricka ur temuggar och låtsas att vi tar oss en varm kopp innan sänggåendet eller nåt.
    Jag visade N där vi skulle bo och han tyckte det såg jättefint ut. ser itne alls ut som ett vandrarhem tycker jag.
  • Såphia

Nej, tänker jag på vandrarhem så tänker jag automatiskt på våningssängar och sovsalar. Eller som tåget (i Sthlm väl?) eller båten. Trångt och sunkigt. Detta var helt klart fint. Fina sängar, fin matsal och kök. Härlig frukostbuffé. Tusen spänn för två nätter inkl frukost samt i enkelrum. Helt klart värt de extra slantarna!

• Jen ny
    Såphia skrev 2009-01-01 19:42:01 följande:
    Nej, tänker jag på vandrarhem så tänker jag automatiskt på våningssängar och sovsalar. Eller som tåget (i Sthlm väl?) eller båten. Trångt och sunkigt. Detta var helt klart fint. Fina sängar, fin matsal och kök. Härlig frukostbuffé. Tusen spänn för två nätter inkl frukost samt i enkelrum. Helt klart värt de extra slantarna!
    Ja, det verkar lite för bra för att vara sant nästan.
    Är det bra där så har jag mitt framtida boende i stockholm för all framtid.
    Ja, om man inte ska lyxa till det lite extra då.
  • Camellis
    Jen ny skrev 2009-01-01 19:32:04 följande:
    Jag visade N där vi skulle bo och han tyckte det såg jättefint ut. ser itne alls ut som ett vandrarhem tycker jag.
    Såphia skrev 2009-01-01 19:42:01 följande:
    Ja, jag får visa honom hemsidan så att han fattar att det är helt okej, det här med. Samtidigt måste jag ju säga att det känns lite roligt att han tycker att jag ska lyxa till det, för han är så himla sparsam annars.
  • Jen ny
    Camellis skrev 2009-01-01 19:48:17 följande:
    Ja, jag får visa honom hemsidan så att han fattar att det är helt okej, det här med. Samtidigt måste jag ju säga att det känns lite roligt att han tycker att jag ska lyxa till det, för han är så himla sparsam annars.
    Åh, han tycker att du förtjänar det. Så sött!
  • Evve81

Nu sitter jag och kollar SJ igen Måste bara fråga när ni andra skulle åka till och från Stockholm? OM jag ska åka måste jag nästan åka på fredag för annars måste vi åka så himla tidigt på lördag morgon...... Ni ser ju hur VELIG jag är

Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • Camellis
    Evve81 skrev 2009-01-01 19:50:04 följande:
    Nu sitter jag och kollar SJ igen Måste bara fråga när ni andra skulle åka till och från Stockholm? OM jag ska åka måste jag nästan åka på fredag för annars måste vi åka så himla tidigt på lördag morgon...... Ni ser ju hur VELIG jag är
    Jag och Jenny är kvar till fyrasnåret på lördagen vi med. Tror de flesta verkar ha bokat tåg som går hemöver runt den tiden.
Svar på tråden Trådträff Mars 09