• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Jen ny
    helhed skrev 2009-01-01 17:40:41 följande:
    Jag fick detta svar från Fridhemsplan. Visserligen skrev jag något luddigt om att vi är flera mammor med barn som har tänkt att sova på vandrarhemmet och att det vore bra att få rum nära varandra, så jag vet inte om de vet exakt vilka som det gäller. Men det låter ju bra att de ska försöka i alla fall Hej Helen,   Det går bra att få spjälsäng kostnadsfritt på rummet. Jag noterar att ni är i sällskap och vill ha rum n är varandra, så vi gör vad vi kan när vi fördelar rummen natten innan.   Välkommen och god fortsättning på det nya året.   Med vänliga hälsningar, Annelie Åström   STF FridhemsplanTel: 08-6538800 / Fax: 08-6538920S:t Eriksgatan 20 / 112 39 Stockholmwww.fridhemsplan.se  
    Jättebra!
  • Kicko
    Jag fick detta svar från Fridhemsplan. Visserligen skrev jag något luddigt om att vi är flera mammor med barn som har tänkt att sova på vandrarhemmet och att det vore bra att få rum nära varandra, så jag vet inte om de vet exakt vilka som det gäller. Men det låter ju bra att de ska försöka i alla fall Hej Helen,   Det går bra att få spjälsäng kostnadsfritt på rummet. Jag noterar att ni är i sällskap och vill ha rum n är varandra, så vi gör vad vi kan när vi fördelar rummen natten innan.   Välkommen och god fortsättning på det nya året.   Med vänliga hälsningar, Annelie Åström   STF FridhemsplanTel: 08-6538800 / Fax: 08-6538920S:t Eriksgatan 20 / 112 39 Stockholmwww.fridhemsplan.se  
    Toppen
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Såphia

Weeeeeeeeiiiiiiiiiii, nu har jag också bokat rum på Fridhem!!! Skrev att jag ville bo i er närhet. Åh, så kul och en flaska vin kan man väl smuggla in på ert fyramannarum Kicko och Lycklig? (säger lagens långa arm Generad)

Frågade maken om vad han tyckte jag skulle göra. Bo hos vännerna en bit bort eller bo med er på vandrarhemmet. Lätt val sa han. Klart du ska kosta på dig de extra hundralapparna och bo med dina vänner. Snabbt som ögat bokade jag!!!

Åh, så kul det ska bli!

• Jen ny
    Såphia skrev 2009-01-01 18:38:19 följande:
    Weeeeeeeeiiiiiiiiiii, nu har jag också bokat rum på Fridhem!!! Skrev att jag ville bo i er närhet. Åh, så kul och en flaska vin kan man väl smuggla in på ert fyramannarum Kicko och Lycklig? (säger lagens långa arm )Frågade maken om vad han tyckte jag skulle göra. Bo hos vännerna en bit bort eller bo med er på vandrarhemmet. Lätt val sa han. Klart du ska kosta på dig de extra hundralapparna och bo med dina vänner. Snabbt som ögat bokade jag!!! Åh, så kul det ska bli!
    Vad roligt!
  • Jen ny
    Såphia skrev 2009-01-01 18:43:25 följande:
    Ja, eller hur! Känns som man ska på lägerskola!!
    Ja, jättespännande och jättemysigt ju!
  • Camellis
    Kicko skrev 2009-01-01 17:00:46 följande:
    Ja den stationära datorn drar mycket ström. Inte stänga av apparater på stand by och dra ur laddare som inte används är bra källor som man kan spara el på. Spela spel r ju väldigt socialt och trevligt dess utom.
    För att inte tala om brandrisken med att ha datorer o dyl på standby. Säger hon som är sambo med en brandman.
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Camellis
    Toppen! Fast undrar om de kommer att fatta vilka som hör till sällskapet? Måste nog maila och berätta att jag också hör dig, jag som inte har spjälsäng.
  • Jen ny
    Camellis skrev 2009-01-01 19:26:39 följande:
    Toppen! Fast undrar om de kommer att fatta vilka som hör till sällskapet? Måste nog maila och berätta att jag också hör dig, jag som inte har spjälsäng.
    Tror du de får in mycket bokninga nu mellan den 27-29:e mars då? Du tor inte de anar? Massa bokningar ungefär samtidigt till just det datumet?
  • Camellis
    Såphia skrev 2009-01-01 18:38:19 följande:
    Weeeeeeeeiiiiiiiiiii, nu har jag också bokat rum på Fridhem!!! Skrev att jag ville bo i er närhet. Åh, så kul och en flaska vin kan man väl smuggla in på ert fyramannarum Kicko och Lycklig? (säger lagens långa arm )Frågade maken om vad han tyckte jag skulle göra. Bo hos vännerna en bit bort eller bo med er på vandrarhemmet. Lätt val sa han. Klart du ska kosta på dig de extra hundralapparna och bo med dina vänner. Snabbt som ögat bokade jag!!! Åh, så kul det ska bli!
    Kul! Bra make du har! Min sambo verkade nästan lite besviken när jag berättade att vi skulle bo på vandrarhem. Han tyckte att vi skulle bo på hotell. Han verkar tro att det är värsta sunkigaste stället.

Ja, lite vin måste vi väl kunna smuggla in. Vi får väl dricka ur temuggar och låtsas att vi tar oss en varm kopp innan sänggåendet eller nåt.
Svar på tråden Trådträff Mars 09