• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • helhed
    Såphia skrev 2009-01-01 19:52:04 följande:
    Vi från Skåne/Småland dyker upp i Sthlm halv tio på fredagkväll. Sen åker vi hemåt igen söndag vid fyrasnåret. Ropar *boka, boka, boka, boka, boka*
    Jaa, Prommis! Boka!!

Jag åker härifrån 8.25 på lördagen, men jag tänkte att jag nog är vaken ändå. Barnen brukar ju alltid vakna mellan sex och sju. 11.50 är jag i Stockholm i alla fall och åker hem 16.45 på söndagen.
  • Evve81
    Såphia skrev 2009-01-01 19:52:04 följande:
    Vi från Skåne/Småland dyker upp i Sthlm halv tio på fredagkväll. Sen åker vi hemåt igen söndag vid fyrasnåret. Ropar *boka, boka, boka, boka, boka*
    Det tåg jag måste ta på fredag är ju också framme halv tio iså fall då får jag kanske sällskap till vandrarhemmet. Jag kan ju inte åka på lördag morgon för vi har nämligen 10 mil till tågstationen med....... Blir nog att jag bokar imorrn då Tror ni det är risk att vandrar hemmet blir fullt???
    Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • högbergarna

Ni som bokat... Hur gör ni med frukost för barnen??!! Kan av ngn konstig anledning inte se hela blanketten där för bokningsförfrågan...

• helhed
    högbergarna skrev 2009-01-01 20:45:06 följande:
    Ni som bokat... Hur gör ni med frukost för barnen??!! Kan av ngn konstig anledning inte se hela blanketten där för bokningsförfrågan...
    Jag har bara bokat frukost till mig, och det tror jag att de flesta andra har gjort också. Arvid äter gröt till frukost, så jag tar med mig grötpulver och sedan kan det väl inte vara hela världen om han får tugga på lite flingor eller bröd också!
  • MariaK

Sof: JAAAAAAAAAAAAAAA Va kul!!!!!!!!!! Härligt att vi alla är samlade

Milo äter välling till frukost så den värmer jag bara!!

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • högbergarna

Ok då gör jag oxå så... Knut äter oftast välling till frukost nuförtiden. Så smidigt.. Han äter själv i sin säng så jag hinner klä mig osv...

• Såphia

Jag klickade i de två dagarna, lakanpaketet och frukost. Antar att de räknat frukosten och lakanen för båda dagarna. Klickade nämligen inte i specifikt vilken dag jag skulle ha frukost eller lakan så att säga.

Svar på tråden Trådträff Mars 09