• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • högbergarna
    Såphia skrev 2009-01-01 20:55:32 följande:
    Jag klickade i de två dagarna, lakanpaketet och frukost. Antar att de räknat frukosten och lakanen för båda dagarna. Klickade nämligen inte i specifikt vilken dag jag skulle ha frukost eller lakan så att säga.
    Man behöver ju inte nya sängkläder dag två.. förhoppningsvis... Jag tänkte boka fredag till söndag o frukost ggr 2 plus sängkläder.. Blir så himla mycket packning om man ska ha med egna sängkläder!
  • högbergarna

Jag såg ingenstans att man kunde boka med eller utan fönster eller toa?!! Själv föredrar jag egen toa faktiskt.. Har problem att göra nr två på offentliga toaletter... Då håller jag mig istället o det blir ju inte bra. Hö hö hö!

• Brooks
    Vildkorn skrev 2009-01-01 20:59:53 följande:
    Jag känner mig iaf sugen på att sova där en natt. Lör-sön. Fler nätter än så tvivlar jag på att jag har råd med.
    Byter tråd lite busigt så att vi snackar om rätt saker i rätt tråd
    Jo, R nämnde faktiskt något om det också, om inte jag ville vara där alla andra är liksom.
    Klart sugen!
    Haha, Stockholmarna bor på vandrarhemmet också - himla festligt ju
  • MariaK

Ja det tycker jag låter som en bra ide!!!!!!! Natten mellan lör o sön det är  ju då allting händer

Men är det vinförbud i samlingsrummet med??????

För i vårt rum ska barnen sova så där kan vi inte va!!!!!!

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Vildkorn

linjo: Det blev väl ingen som ska sova hos er ändå va?
    Då kan vi lika gärna boka in ett rum vi med. Och om Livan håller på halva natten gör mig ingenting. Sover så uselt ändå.

♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Camellis
    MariaK skrev 2009-01-01 21:08:52 följande:
    Ja det tycker jag låter som en bra ide!!!!!!! Natten mellan lör o sön det är  ju då allting händer Men är det vinförbud i samlingsrummet med??????För i vårt rum ska barnen sova så där kan vi inte va!!!!!!
    Tror det är alkoholförbud på hela vandrarhemmet. Det står om man går in under gruppresor. Men det går säkert att smussla lite. Vi får gömma flaskan på en toalett eller nåt, och så tar alla - bara av en händelse - med sig sin temugg varje gång de besöker toaletten. Inte nå misstänkt alls va??
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2009-01-01 21:10:09 följande:
    linjo: Det blev väl ingen som ska sova hos er ändå va?Då kan vi lika gärna boka in ett rum vi med. Och om Livan håller på halva natten gör mig ingenting. Sover så uselt ändå.
    Ja kom ni också! Hi hi! Det blir ju skitkul ju! Tråkigt för er att bara åka hem när allt börjar hända.
  • MariaK
    Camellis skrev 2009-01-01 21:11:40 följande:
    Tror det är alkoholförbud på hela vandrarhemmet. Det står om man går in under gruppresor. Men det går säkert att smussla lite. Vi får gömma flaskan på en toalett eller nåt, och så tar alla - bara av en händelse - med sig sin temugg varje gång de besöker toaletten. Inte nå misstänkt alls va??
    ok......dumt....... lite vin har väl aldrig skadatRäcka ut tungan
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-01-01 21:12:18 följande:
    Ja kom ni också! Hi hi! Det blir ju skitkul ju! Tråkigt för er att bara åka hem när allt börjar hända.
    Du menar när ni börjar smussla ut vin från toaletten.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2009-01-01 21:13:05 följande:
    Du menar när ni börjar smussla ut vin från toaletten.
    Precis!
Svar på tråden Trådträff Mars 09