• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Jen ny

men jag blir så jäklans full av vin.

• Vildkorn
    Camellis skrev 2009-01-01 21:17:51 följande:
    Och???
    Hahaha... polisen i sällskapet är den som vrålar mest. *asg*
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Brooks

*lol*

Om det är bemannat dygnet runt så ökar det ju risken att vi blir upptäckta och får däng!
    Tur det finns en polis med då så det inte går överstyr

Men du vildkorn, vad säger du?
    Ska vi boka in oss också så vi inte missar toavinet?

• Jen ny
    Camellis skrev 2009-01-01 21:17:51 följande:
    Och???
    haha, synd att man har Lilly med sig i sådant fall.

nästa gång styr vi upp något bara vi mammor och festa hela natten lång. så lämnar i våra underbara barn hemma i sin trygga vrå.
  • Vildkorn
    Brooks skrev 2009-01-01 21:23:46 följande:
    *lol* Om det är bemannat dygnet runt så ökar det ju risken att vi blir upptäckta och får däng! Tur det finns en polis med då så det inte går överstyr Men du vildkorn, vad säger du? Ska vi boka in oss också så vi inte missar toavinet?
    Det får vi allt ta och göra tycker jag.
    Ska du eller jag fixa?
    Enya behöver ingen säng... hon får sova med mig. Är väl läskigt som det är ändå att inte sova hemma.
    Jen ny skrev 2009-01-01 21:17:10 följande:
    men jag blir så jäklans full av vin.
    Och jag kollade bara på bilden och tyckte att det var S o F. Gillar inte att ni har händer/fötter-bild båda två ju.
    Iofs är det skitkul om det är hon som vrålar mest som jag skrev. Men du kan få vara fuller du med... det finns säkert någon som hjälper till med Lilly om du däckar.
  • Camellis
    Jen ny skrev 2009-01-01 21:24:03 följande:
    haha, synd att man har Lilly med sig i sådant fall. nästa gång styr vi upp något bara vi mammor och festa hela natten lång. så lämnar i våra underbara barn hemma i sin trygga vrå.
    Ja, vi måste ha en enbart mamm-träff sen också! Så kan vi släppa loss totalt.
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2009-01-01 21:29:43 följande:
    Och jag kollade bara på bilden och tyckte att det var S o F. Gillar inte att ni har händer/fötter-bild båda två ju. Iofs är det skitkul om det är hon som vrålar mest som jag skrev. Men du kan få vara fuller du med... det finns säkert någon som hjälper till med Lilly om du däckar.
    Gud vad jag klurade över ditt svar om polisen som vrålade mest. Tack för att jag fick klarhet i det!
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-01-01 21:30:09 följande:
    Ja, vi måste ha en enbart mamm-träff sen också! Så kan vi släppa loss totalt.
    Oj oj oj... tänker på min utekväll med smultron smulan. Jösses... det tog dagar att bli människa igen.
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2009-01-01 21:31:39 följande:
    Oj oj oj... tänker på min utekväll med smultron smulan. Jösses... det tog dagar att bli människa igen.
    Ja, därför måste vi tänka på att fixa barnvakt längre än bara själva utekvällen.
Svar på tråden Trådträff Mars 09