• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-01-01 21:32:33 följande:
    Ja, därför måste vi tänka på att fixa barnvakt längre än bara själva utekvällen.
    Mmm... en vecka typ.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Kicko
    Såphia skrev 2009-01-01 19:42:01 följande:
    Nej, tänker jag på vandrarhem så tänker jag automatiskt på våningssängar och sovsalar. Eller som tåget (i Sthlm väl?) eller båten. Trångt och sunkigt. Detta var helt klart fint. Fina sängar, fin matsal och kök. Härlig frukostbuffé. Tusen spänn för två nätter inkl frukost samt i enkelrum. Helt klart värt de extra slantarna!
    Zinkensdam är också jättefint bodde där för snart 2 år sedan.

Jen ny du kan väll ta med dig något annat att dricka om du vill det. du behöver ju inte dricka vin om du hällre dricker öl eller Cider
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Brooks
    Svar på #486

Spelar absolut ingen roll.
    Nu vet jag ju inte hur landet ligger om tre månader. Om Livsan slutat samsova (haha, troooligt liksom, med tanke på hur mycket hon gillar det! ) så får jag väl släpa med någon liten madrass till henne på golvet. Alternativt så lämnar jag henne hemma med sin pappa så att jag får vara barnfri på kvällen/natten

• Vildkorn
    Brooks skrev 2009-01-01 21:36:22 följande:
    Svar på #486 Spelar absolut ingen roll.Nu vet jag ju inte hur landet ligger om tre månader. Om Livsan slutat samsova (haha, troooligt liksom, med tanke på hur mycket hon gillar det! ) så får jag väl släpa med någon liten madrass till henne på golvet. Alternativt så lämnar jag henne hemma med sin pappa så att jag får vara barnfri på kvällen/natten
    Du får gärna fixa det nu om du har tid. Enya har precis vaknat här för ANDRA gången sen hon la sig. *suck*
    Hade samma tanke med madrass på golvet.
  • Brooks
    Svar på #494
    fixar.
    dubbelrum
    med frukost för oss
    inga sängkläder?
  • Kicko

Och vad kul att ni stockholm bor med oss. Glöm inte snacka med Smultronsmulan.
    Aesi har du bokat??? eller åker du hem?

älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Evve81

Nu har jag bokat resan och skickat en bokningsförfrågan till vandrarhemmet. Känns SUPERKUL och pirrigt. Tog en lite dyrare resa för då slipper jag köra själv till tågstationen i Sundsvall utan får skjuts av sambon. Mitt tåg hem går tyvärr kl 10.30 på söndag men då spenderar jag inga pengar på shopping

Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • Vildkorn
    Brooks skrev 2009-01-01 21:44:57 följande:
    Svar på #494fixar.dubbelrummed frukost för ossinga sängkläder?
    Gör som du vill med sängkläder...
    är ju inte så krångligt att slänga ned en handduk och lakan under vagnen dock.
    Evve81 skrev 2009-01-01 21:47:06 följande:
    Nu har jag bokat resan och skickat en bokningsförfrågan till vandrarhemmet. Känns SUPERKUL och pirrigt. Tog en lite dyrare resa för då slipper jag köra själv till tågstationen i Sundsvall utan får skjuts av sambon. Mitt tåg hem går tyvärr kl 10.30 på söndag men då spenderar jag inga pengar på shopping
    Åhh... så kul att du också kommer!!

Kicko: Jag har skrivit till smultron smulan. Hon har dock inte varit inne sen den 29:e
Svar på tråden Trådträff Mars 09