Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Lägger fram listan lite ifall det är nån som vill skriva upp sig ![]()
Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars 
Weeeeeeeeeiiiiiiiiiii vad många vi blir!!! Så himla kul (längtar mig blå)
Ha ha ha, jag måste erkänna att jag satt här med en fågelholkmun, ang Vildkorns kommentar att jag vrålade mest! Ha ha ha, fattade inget och försökte tänka tillbaks i tiden om jag träffat Vildkorn på fyllan förr? Det kan nämligen bli så att jag skrålar en del. Tar första bästa fjärra och använder som mick? Har väl hänt en gång eller två.. Kanske inte så bra på ett alkoholfritt vandrarhem fullt med sovande barn?
Jag smugglar nog ner lite öl och en cider eller så? Säg det inte till nån!
Jag och Vincent ska dela rum med Prommis och Agaton!!! Känns pirrigt! Dela rum med någon man känner, men ändå inte liksom?! Busigt!
Hehe: Måste bara tillägga att Prommis ska stanna båda övernattningarna så du inte tror att jag valde bort dig. Bara pga det så att säga.
hi hi kul änså länge har de varsin dejt allihopa!!!!!! 5 pojkar o 5 flickor ![]()
Vildkorn: Nu är vårt boende bokat!
Jag struntade i sängkläderna för som sagt lite lakan och örngott är inte så jobbigt att ta med sig för oss som inte åker så långt
Lätt det kommer bli att ta foto på alla ettåringarna samtidigt, ha ha. Där alla är någorlunda glada!
Ja det känns lite pirrigt med hela grejen liksom. att dela rum med någon man inte känner, åka tåg själv i 4,5 timme med Agaton. Fast det känns ändå roligare att dela rum med någon än att sova själv tycker jag! Så nu hoppas jag skåningar och smålänningar går med mig från centralen eftersom våra tåg kommer samtidigt ![]()