• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Evve81

Nu kan ni få se på bilder på mig

Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • Hedebris

haha.. ni är för roliga :)

skånska är ju jättelätt att förstå! har ni aldrig sett mat-tina :P

• Såphia

Ha ha ha, säger som Camellis (tror jag det var). Jag hade en heeeelt annan bild i huvudet, om hur du ser ut Prommis! Vet inte hur jag trodde du skulle se ut, men blev ändå förvånad!!

Har du fått bokningsnumret buy the way?

• Evve81
    Såphia skrev 2009-01-02 10:02:52 följande:
    Ha ha ha, säger som Camellis (tror jag det var). Jag hade en heeeelt annan bild i huvudet, om hur du ser ut Prommis! Vet inte hur jag trodde du skulle se ut, men blev ändå förvånad!!Har du fått bokningsnumret buy the way?
    Ja det har jag men då fick jag svaret att det bara rymdes en spjälsäng på rummet och då skrev jag att vi bara skulle ha en så vi får se vad jag får för svar
    Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • Vildkorn

Skrev ju ett inlägg igår... men det är borta. Inte viktigt nog för FL tydligen.

Nu vet jag också hur alla ser ut.
    Ang. dialekter så är skånska inte alls så lätt att förstå alla gånger. Inte inavlat hälsingemål heller. Så om ni bara låter bli slang så ska vi nog förstå varandra. *fniss*
    Själv är jag nog inte så svår att förstå.... jag låter ju bara dryg och otrevlig. (Eller hur var det Jen ny

♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • högbergarna

Shit idag måste jag ju boka vandrarhemmet. Risken e att ajg itne får plats annars. Undrar om man skriver spjälsäng i den rutan där för övrigt eller ad det står??! Skriver man in toa eller fönster på den oxå??

• Kicko

Vi klarade iallafal av att förstå varandra när vi sågs Vildkorn Ska bara och Första och jag tur det

älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Kicko
    högbergarna skrev 2009-01-02 11:38:03 följande:
    Shit idag måste jag ju boka vandrarhemmet. Risken e att ajg itne får plats annars. Undrar om man skriver spjälsäng i den rutan där för övrigt eller ad det står??! Skriver man in toa eller fönster på den oxå??
    Ring dit annas och boka
  • Kicko

Nä nu måste jag äta innan jag går och jobbar.

• Såphia

Högergarna: När du tittar på rummen så står det en massa på högersidan (eller nästan mitt på sidan) med vad som ingår i rummet. På vissa enkel/dubbelrum finns toa men inte fönster och tvärtom. Spjälsäng kan du notera i övrigtrutan.

Svar på tråden Trådträff Mars 09