• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Camellis

Åh vad kul, ser att det är fler som anslutit! Eller ja, stockholmarna på v-hemmet och Prommis! Blir också alldeles pirrig!

Då kan du och jag skråla tillsammans, SoF! Ha ha! Gud, så dryg jag kan vara när jag är full! Tur för er att jag måste lägga band på mig när Ellen är med!

★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Såphia

Såklart!!! Vi får inboxa våra mobilnummer så vi har det fixat tills dess. Sen får vi hoppas vi förstår varandras dialekter så vi inte behöver tolkar! Skrattande

• Kicko
    Evve81 skrev 2009-01-01 22:05:35 följande:
    Ja det känns lite pirrigt med hela grejen liksom. att dela rum med någon man inte känner, åka tåg själv i 4,5 timme med Agaton. Fast det känns ändå roligare att dela rum med någon än att sova själv tycker jag! Så nu hoppas jag skåningar och smålänningar går med mig från centralen eftersom våra tåg kommer samtidigt
    Självklart vi väntar på vår nygifta väninna Stockholmare ge oss en lätthittad mötesplats.
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Camellis

Vad det ska bli roligt att se alla live! Har ju sett en del av er på bild, men andra har jag nog bara egenpåhittade bilder i skallen på. Vet inte om jag sett nån bild på Linjo, Aesi eller prommis t.ex. Eller har jag det?

• Evve81
    Kicko skrev 2009-01-01 22:10:02 följande:
    Självklart vi väntar på vår nygifta väninna Stockholmare ge oss en lätthittad mötesplats.
    Vi får väl se till att ha varandras mobilnummer redo och hoppas att inget av tågen är försenade

SoF: Jag tycker inte jag har så bred dialekt men jag är nog inte rätt person att svara på det!

Nej nu ska jag SOVA! Godnatt tjejer.

Just ja! Vad ska vi göra på lördag på dagen????
    Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • Evve81
    Camellis skrev 2009-01-01 22:13:24 följande:
    Vad det ska bli roligt att se alla live! Har ju sett en del av er på bild, men andra har jag nog bara egenpåhittade bilder i skallen på. Vet inte om jag sett nån bild på Linjo, Aesi eller prommis t.ex. Eller har jag det?
    Jag får kanske lägga upp en
    Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • Brooks
    Camellis skrev 2009-01-01 22:13:24 följande:
    Finns bild på mig i min blogg
    Kicko skrev 2009-01-01 22:10:02 följande:
    Har ni tänkt att gå eller åka tunnelbana till vandrarhemmet?
  • Camellis
    Evve81 skrev 2009-01-01 22:17:02 följande:
    Vi får väl se till att ha varandras mobilnummer redo och hoppas att inget av tågen är försenade SoF: Jag tycker inte jag har så bred dialekt men jag är nog inte rätt person att svara på det!Nej nu ska jag SOVA! Godnatt tjejer.Just ja! Vad ska vi göra på lördag på dagen????
    Du som är från Sundsvall är ju inte svår att förstå ju! Du pratar ju som jag. Eller nästan iaf. Fast jag säger saker som "prater" och "hopper" istället för "pratar" och "hoppar".

Det blir värre för mig med fröknarna söderutifrån, tror jag. Även om jag tycker att jag är hyfsat duktig på att förstå ändå. Men det kan ju vara en del slanguttryck och sånt. Men jag förstår ju alla inlägg här, så det borde ju vara ett bra tecken.

På lördag på dagen ska vi SHOPPA!!!!!!!!!!!!! Det är min förhoppning iaf. Lite grann iaf.

Ellen hade visst inte vaknat, men nu ska jag banne mig gå och sussa iaf! God natt!
  • Vildkorn
    Brooks skrev 2009-01-01 21:58:02 följande:
    Vildkorn: Nu är vårt boende bokat!Jag struntade i sängkläderna för som sagt lite lakan och örngott är inte så jobbigt att ta med sig för oss som inte åker så långt
    Toppen!
    MariaK skrev 2009-01-01 21:57:09 följande:
    hi hi kul änså länge har de varsin dejt allihopa!!!!!! 5 pojkar o 5 flickor
    Enya har redan sina favoriter som hon flinar lite extra åt på bilderna.
    Såphia skrev 2009-01-01 22:03:27 följande:
    Lätt det kommer bli att ta foto på alla ettåringarna samtidigt, ha ha. Där alla är någorlunda glada!
    Jo tjena... fri sprit till den som lyckas.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Camellis
    Brooks skrev 2009-01-01 22:18:19 följande:
    Har ni tänkt att gå eller åka tunnelbana till vandrarhemmet?
    Nervösa jag då är ju lite rädd för kollektiv trafik så jag går nog gärna. Ifall det inte är skitväder. Eller nä förresten. Vi får se. Vi ska kanske inte dit samtidigt allihopa iaf.
Svar på tråden Trådträff Mars 09