• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • högbergarna
    Såphia skrev 2009-01-02 11:40:48 följande:
    Högergarna: När du tittar på rummen så står det en massa på högersidan (eller nästan mitt på sidan) med vad som ingår i rummet. På vissa enkel/dubbelrum finns toa men inte fönster och tvärtom. Spjälsäng kan du notera i övrigtrutan.
    Toa o dusch fanns inte på enkelrummen står det då.. Den rutan e nämligen urkryssad...
  • Vildkorn
    högbergarna skrev 2009-01-02 11:43:20 följande:
    Toa o dusch fanns inte på enkelrummen står det då.. Den rutan e nämligen urkryssad...
    Du får välja vandrarhem + (plus) om du vill ha egen toalett. De är lite dyrare
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • högbergarna

Så nu har jag bokat.. lördag till söndag.. nu gråter Knuten o vill inte vara i datarummet längre.. Maken jobbar idag. Han har haft semester de andra klämdagarna så jag har blivit bortskämd med att ha honom hemma i nästan två veckor...

• Såphia

Åh, så kul!! Ska du bo hos din syster fre-lör? Verkar som att vi alla kommer bo på vandrarhemmet lör-sön! Så himla kul det ska bli!!

Lördag: Äta en god frulle. Göra sig iordning. Gå på stan och SHOPPA, fika någonstans. Samlas alla på ett lämpligt ställe och leka/fika/tjattra! Äta någonstans ute eller fixa mat på vandrarhemmet? Sen hela kvällen med skvaller!! Weeeiiii!

Eller har ni andra någon annan idé?

Vildkorn: Hur går det med din förskola? Har du frågat?

• helhed
    Såphia skrev 2009-01-02 12:00:50 följande:
    Åh, så kul!! Ska du bo hos din syster fre-lör? Verkar som att vi alla kommer bo på vandrarhemmet lör-sön! Så himla kul det ska bli!! Lördag: Äta en god frulle. Göra sig iordning. Gå på stan och SHOPPA, fika någonstans. Samlas alla på ett lämpligt ställe och leka/fika/tjattra! Äta någonstans ute eller fixa mat på vandrarhemmet? Sen hela kvällen med skvaller!! Weeeiiii! Eller har ni andra någon annan idé? Vildkorn: Hur går det med din förskola? Har du frågat?
    Låter bra! Jag komemr ju 11.50 på lördagen, så då kanske jag kan träffa er direkt på stan någonstans?

Nej, måste ut med Arvid så att han får sova. Kommer in ikväll igen!

S o F: Helt ok att du bokar med Prommis. Jag ska ju bara sova en natt så enkelrum är helt ok för mig.
  • Evve81

Vad OTROLIGT kul att de flesta ska med!!!!! Ångrar inte en sekund att jag kommer med Nu ska vi fara och handla!

Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • Vildkorn
    Såphia skrev 2009-01-02 12:00:50 följande:
    Vildkorn: Hur går det med din förskola? Har du frågat?
    Min chef har semester och är tillbaka igen den 7:e har jag för mig. Åker ut då och pratar med henne tänkte jag. Ska även prata med henne om mina arbetstider när det är dags att börja jobba igen.
    Så förhoppningsvis får vi svar på onsdag hur det blir.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Jen ny

Vad ska vi göra på söndagen då?
    Shoppa mera?

I dag kom våra tågbiljetter!

Svar på tråden Trådträff Mars 09