• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Evve81
    Jen ny skrev 2009-01-02 14:12:37 följande:
    Vad ska vi göra på söndagen då? Shoppa mera? I dag kom våra tågbiljetter!
    Ja mitt tåg går hem 10.30 så jag åker då. Var enda chansen att komma så det "bara" är 5 mil för Peter att hämta oss
    Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-01-02 14:12:37 följande:
    Vad ska vi göra på söndagen då? Shoppa mera? I dag kom våra tågbiljetter!
    Om vi kan vara ute på mitt jobb så blir det ju nästan en heldag där. Tar ju lite tid att åka.
    I sånt fall är söndagen perfekt för shopping.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • helhed
    Vildkorn skrev 2009-01-02 17:28:47 följande:
    Om vi kan vara ute på mitt jobb så blir det ju nästan en heldag där. Tar ju lite tid att åka. I sånt fall är söndagen perfekt för shopping.
    Ja lördagen kanske vi kan träffas och "leka" och sedan kan vi shoppa på söndagen! Dock får ni inte åka iväg utan mig på lördagen! Inte före 12.00 alltså!
  • Camellis
    helhed skrev 2009-01-02 18:59:47 följande:
    Ja lördagen kanske vi kan träffas och "leka" och sedan kan vi shoppa på söndagen! Dock får ni inte åka iväg utan mig på lördagen! Inte före 12.00 alltså!
    Ja, det blir bra det - då hinner jag och Jenny (och kanske nån mer vill hänga på?) shoppa lite innan dess!
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • högbergarna

Nu så har jag bokat rum. Får ett dubbelrum för mig själv för 550 spänn. De hade inga enkelrum kvar.. Konstigt va??!! Hehehe!!

Jag anländer på lördag fm har jag planerat.. Så jag sover inte hos syster.. Orkar inte åka tut till Bromma å krångla känner jag. E aslångt att gå till dom från kommunikationerna å med packning + vagn.. nej tack. Kom jag på! :)

• Camellis
    högbergarna skrev 2009-01-02 20:02:09 följande:
    Nu så har jag bokat rum. Får ett dubbelrum för mig själv för 550 spänn. De hade inga enkelrum kvar.. Konstigt va??!! Hehehe!!Jag anländer på lördag fm har jag planerat.. Så jag sover inte hos syster.. Orkar inte åka tut till Bromma å krångla känner jag. E aslångt att gå till dom från kommunikationerna å med packning + vagn.. nej tack. Kom jag på! :)
    Kul! Vi behöver kanske inte bekymra oss om att säga att vi vill ha rummen bredvid varandra i vårt sällskap, för det blir väl bara vårt sällskap där!
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Hedebris

kan tipsa om ett jättemysigt ställe... eller tipsar mest för matens skull ;) mongolian bq i stockholm. man får äta hur mycket man vill både mat och efterrätt :D

• Kicko
    Såphia skrev 2009-01-02 12:00:50 följande:
    Åh, så kul!! Ska du bo hos din syster fre-lör? Verkar som att vi alla kommer bo på vandrarhemmet lör-sön! Så himla kul det ska bli!!Lördag: Äta en god frulle. Göra sig iordning. Gå på stan och SHOPPA, fika någonstans. Samlas alla på ett lämpligt ställe och leka/fika/tjattra! Äta någonstans ute eller fixa mat på vandrarhemmet? Sen hela kvällen med skvaller!! Weeeiiii! Eller har ni andra någon annan idé? Vildkorn: Hur går det med din förskola? Har du frågat?
    laga mat ihopa hade varit riktigt kul facktiskt Eller vad säger ni andra får ju prata ihop oss om vad i så fall. tackos tex???
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Hedebris

fan vad skoj det ska bli :) Ser fram emot att träffa er alla.

är det någon i mellanålder förresten. eller är det jag och jenny sen ett stort glapp till 30? ;)

• Hedebris

ohhh.det låter inte dumt heller

Kicko skrev 2009-01-02 20:32:20 följande:
    laga mat ihopa hade varit riktigt kul facktiskt Eller vad säger ni andra får ju prata ihop oss om vad i så fall. tackos tex???
Svar på tråden Trådträff Mars 09