• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Camellis

Vad gäller mat är jag öppen för alla förslag. Kan däremot varna för att jag är ett matmonster som blir rätt grinig om jag inte får mat i rätt tid. Fast jag kan nog lägga lite band på mig bland er, men om jag skulle verka grinig kan ni ju föreslå en bit mat.

★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Hedebris

det är det bästa med mongolian BQ med. man får maten direkt. går och plockar vad man vill ha, sen steker kocken upp det till en på plats :D

• Camellis
    Hedebris skrev 2009-01-02 20:32:56 följande:
    fan vad skoj det ska bli :) Ser fram emot att träffa er alla.är det någon i mellanålder förresten. eller är det jag och jenny sen ett stort glapp till 30? ;)
    Ja, visst ska det bli kul!

Jag har jättedålig koll på alla andras åldrar. Men nog måste det väl vara några som befinner sig runt 25-årsåldern också va?
  • Såphia

Men ska vi på restaurang så får vi nog boka bord. Inte säkert att de har så många barnstolar heller. Jag röstar på att vi roddar med mat i matsalen på kvällen. Kanske en Burger King lunch innan dock. Tacos låter himla bra.

Åhhh, vad jag längtar!!!

• Hedebris

hihi.. vi har skickat in våra semper koder. så får jag den premien jag vill ha så är bebisstolar inget problem för mig iaf :)

• Camellis
    Hedebris skrev 2009-01-02 21:26:29 följande:
    hihi.. vi har skickat in våra semper koder. så får jag den premien jag vill ha så är bebisstolar inget problem för mig iaf :)
    Då har vi nog valt samma premie, du och jag. Jag har precis som du haft i tanken att jag ska ha med den till Stockholm.
  • Kicko
    Såphia skrev 2009-01-02 21:23:41 följande:
    Men ska vi på restaurang så får vi nog boka bord. Inte säkert att de har så många barnstolar heller. Jag röstar på att vi roddar med mat i matsalen på kvällen. Kanske en Burger King lunch innan dock. Tacos låter himla bra. Åhhh, vad jag längtar!!!
    Jo tackos är lätt och gått. Lättare med trötta barn med att äta "hemma".
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Hedebris

tyckte det var mest användbart ;D

Camellis skrev 2009-01-02 21:29:35 följande:
    Då har vi nog valt samma premie, du och jag. Jag har precis som du haft i tanken att jag ska ha med den till Stockholm.
  • Kicko
    Camellis skrev 2009-01-02 21:29:35 följande:
    Den har jag med fått hem
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
Svar på tråden Trådträff Mars 09