Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
pratade med mamma igår.. och hon skulle kolla upp med resesängen men som det verkar nu och vad hon visste skulle det inte vara några problem.. men hon skulle lämna besked någon gång mellan måndag och onsdag nästa vecka
Aktiviteter:
Det finns ju Kulturhuset vid Sergels Torg, men där brukar det väl vara jättemkt folk.
"Lekcenter" känner jag till 3: I Sickla, Skärholmen & Högdalen.
De 2 första har jag hört skall ha mkt folk. Det 3e har jag varit på och det är helt ok om man är där när de öppnar och fram till lunch. Sen är väl allt väderberoende förstås (alltså antal besökare).
okej. men kan man inte förboka ett enskillt rum. som t ex ett kalas?
Kan bara svara för Högdalen (Barnadiset). De har rum men de är kala och med bord och stolar. Tänkt för att barnen skall kunna äta sin korv o tårta där och sedan leka ute i lekrummet. Tror jag.
okej.. det låter ju inte sååå jätteroligt... vi får hålla tummarna för någon förskola istället då
JAg har idag hämtat mina biljetter!!!
Hejsan tjejer
Har missat väldigt mycket pg a strul med datorn.... så jag orkar inte börja läsa ikapp.
Vad är bestämt? Har alla bokat på vandrarhemmet ?fridhem...? När har ni tänkt att umgås allihopa?
Vi har kollat tågbiljetter, men de är DYRA. Så om vi lägger till några hundringar får vi flygbiljetter med 1 timmes restid, jämfört med 9-10timmar med tåg...
Gissa vad det lutar åt?
Vilka hade med sig mer än de minsta? Jag kommer att ha sambon & Troy med mig, resten lämnar jag hemma
ohh vad skoj tjohanna!!!!
Du är jättevälkommen. nästan alla ska sova över och då på fridhem :)
vad skoj att din sambo hänger med! Då är björn inte ensam!
Åh vad kul att vi blir fler!