• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • aesi

Ni Stockholmare ska ni också bo på hotellet/vandrarhemmet?

• Brooks
    aesi skrev 2009-01-10 22:28:41 följande:
    Jag och Vildkorn har bokat in oss, vi blev så avis på det planerande toasupandet
  • sthlmfilur
    aesi skrev 2009-01-10 22:28:41 följande:
    jag kommer att sova hemma som att jag har 2 barn då och en väldigt liten.. så jag har valt att sova hemma som att jag bor 20 minuter med buss från stan
  • Kicko

Vad kul att vi blir fler. Jätte kul Tjohanna att du återkommit. trist med datorstrulet

älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • parantesen80

Är det på lördagen "alla" kommer att träffas? Vi har inte bestämt om vi ska åka tors,fre-sön eller lör-mån. Det blir ju billigare att resa på en veckodag
    Och även om vi kör budgetvariant på bröllop, kommer nog kassan att vara rätt skral(har redan tagit ett litet lån av mamma).
    Men jag har ju varit inställd på att åka på träffen redan INNAN vi bokade datum i kyrkan....

Jasså, har snacket gått så vilt till Ja, jag har ju "barnvakt med mig iaf

• MariaK
    parantesen80 skrev 2009-01-12 15:51:52 följande:
    Är det på lördagen "alla" kommer att träffas? Vi har inte bestämt om vi ska åka tors,fre-sön eller lör-mån. Det blir ju billigare att resa på en veckodag Och även om vi kör budgetvariant på bröllop, kommer nog kassan att vara rätt skral(har redan tagit ett litet lån av mamma). Men jag har ju varit inställd på att åka på träffen redan INNAN vi bokade datum i kyrkan.... Jasså, har snacket gått så vilt till Ja, jag har ju "barnvakt med mig iaf
    Vi kommer träffas på lördagen. Vi kommer upp sent med tåget på fredagskvällen men då åker vi bara till hotellet o sover!!!!
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
Svar på tråden Trådträff Mars 09