• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Vildkorn
    parantesen80 skrev 2009-01-12 15:51:52 följande:
    Är det på lördagen "alla" kommer att träffas? Vi har inte bestämt om vi ska åka tors,fre-sön eller lör-mån. Det blir ju billigare att resa på en veckodag Och även om vi kör budgetvariant på bröllop, kommer nog kassan att vara rätt skral(har redan tagit ett litet lån av mamma). Men jag har ju varit inställd på att åka på träffen redan INNAN vi bokade datum i kyrkan.... Jasså, har snacket gått så vilt till Ja, jag har ju "barnvakt med mig iaf
    Klart snacket gått så vilt till... det borde du väl förstått efter hängt i den här tråden så länge.

Hmm... har för mig att de som kommer på lördagen är på centralen runt 10-11 eller hur var det?
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • MariaK

Ja det kommer väl bli på förmiddagen nån gång för ungarna lär väl vakna i ottan

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • parantesen80

Perfekt! Då vet jag ungefär.

Jag vågar inte säga vad sambon sa när jag skämtade om att han fick ta ansvaret för Troy när jag skulle dricka vin med er

Eller why not?

VAA!! Då vågar inte jag vara med, en massa hormonstinna, berusade kvinnor på samma "hotell".
    Kanske inte SÅ konstigt med tanke på att hört några utdrag härifrån...

Hahaha Eller så trodde han kanske att alla är som jag?

• Vildkorn
    parantesen80 skrev 2009-01-12 16:25:52 följande:
    Perfekt! Då vet jag ungefär. Jag vågar inte säga vad sambon sa när jag skämtade om att han fick ta ansvaret för Troy när jag skulle dricka vin med er Eller why not?VAA!! Då vågar inte jag vara med, en massa hormonstinna, berusade kvinnor på samma "hotell". Kanske inte SÅ konstigt med tanke på att hört några utdrag härifrån... Hahaha Eller så trodde han kanske att alla är som jag?
    Lovar att låta honom vara ifred.
  • parantesen80

Vilken tur! Ska lugna honom med det Tror dock att grunden till hans uttalande var att HAN ville fara och dricka öl med sin kompis....

• Hedebris

björn är inte så farlig.

det enda han inte går med på är att vara barnvakt till 13 småttingar ;O

• MariaK

Mange gillar inte att vi kommer fram till stockholm halv tio en fredagskvall o ska åka tunnelbana till vandrahemmet!!!! Men jag har lugnat han med att vi har ju starka Björn med oss!!!!

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Vildkorn
    MariaK skrev 2009-01-12 20:08:59 följande:
    Mange gillar inte att vi kommer fram till stockholm halv tio en fredagskvall o ska åka tunnelbana till vandrahemmet!!!! Men jag har lugnat han med att vi har ju starka Björn med oss!!!!
    Halv tio är fredagskväll är väl ingenting. Är precis likadant mitt på dagen... förutom att det är lite färre människor ute senare på kvällen.
Svar på tråden Trådträff Mars 09