• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Kicko
    Vildkorn skrev 2009-01-13 22:30:05 följande:
    Hmm... jag som så sällan är inne i stan numera ska nog inte åta mig det uppdraget. Men jag tror nog att det säkert ska gå att vara där. Gäller bara att vi snor åt oss alla platser fort. Kom på att om det är fler som bor där samtidigt så tycker jag nästan synd om dem... sisådär 15 stycken ettåringar och en massa toasupande morsor. Lär ju inte vara lugnt direkt.
    Instämmer .Hoppas det inte är fler där någon som vet hur många rum det har???
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Vildkorn
    Kicko skrev 2009-01-13 22:42:42 följande:
    Instämmer .Hoppas det inte är fler där någon som vet hur många rum det har???
    Enligt antal kylskåp i köket så är det 24 rum. Sen finns ju sovsalarna också.

Från vilken tid får man checka in? Är det 12 för de som kommer på lördagen? Någon som vet?
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Såphia

Jag har ingen aning om antal rum eller in/utcheckningstider.

Ang. sydträffen (som är i fel tråd, men eftersom ni skrivit om den här så fortsätter jag här). Jag jobbar både den 21 (ons) och 23 (fre). Vecka fyra kan jag bara den 22e faktiskt. Eftersom vi jobbar så konstiga tider både jag och maken så har jag supersvårt att planera i sista minuten samt att ändra i sista minuten. Jag åker gärna den 22e.

• Såphia

Min man jobbar kväll och åker hemifrån kl 12. Flickorna kan inte vara själv hemma en vardag så länge som det blir, om vi åker från Småland och hem. Så nej, tisdagen funkar inte. Jag pratade med Kicko innan och det är hennes sista vecka hon kan, sen börjar hon heltidsjobba. 

• Jen ny

På fridhemsplans hemsida står det att de tyvärr inte kan ta emot grupper i det gemensamma köket.
    Men vi kan väl inte räknas som en grupp? Eller?

Ifs är det inte viktigt för mig men skulle vara skönt att veta att man kunde laga lite mat om det behövdes till de små eller oss själva?

• Brooks
    Jen ny skrev 2009-01-14 11:59:48 följande:
    På fridhemsplans hemsida står det att de tyvärr inte kan ta emot grupper i det gemensamma köket.Men vi kan väl inte räknas som en grupp? Eller? Ifs är det inte viktigt för mig men skulle vara skönt att veta att man kunde laga lite mat om det behövdes till de små eller oss själva?
    Vi har inte bokat oss som grupp, så det kan vi ju knappast räknas som... Är nog mera om man bokar en hel skolklass i sovsalarna liksom :D
  • Kicko
    Hedebris skrev 2009-01-14 10:59:45 följande:
    okej. trist. men ni får ha det så roligt utan mig
    Jag är ledsen Men hur långt fram räcker ditt Shema? jag jobbar ju oregelbundet så vi kan väll se om vi hittar något tillfälle när ditt och mitt och SoF:s Schema krockar med ledig dag. Tisdagar Går inte för min del för jonahtna har Babysim då förutom påsk och en vecka till.
    Jag hittar gärna ett tillfälle när vi kan allihopa. Det är  ju inte lätt när man heltidspluggar och jobbar heltid.
    Brooks skrev 2009-01-14 12:58:09 följande:
    Vi har inte bokat oss som grupp, så det kan vi ju knappast räknas som... Är nog mera om man bokar en hel skolklass i sovsalarna liksom :D
    Borde ju vara så annars hade de väll tagit upp det med när de ringde till SoF om spiälsängarna.
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • första

Någon av de som skall bo på hotellet kanske kan kolla om det finns ett samlingsrum som vi kan låna?

Svar på tråden Trådträff Mars 09