Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Jag har ingen aning om antal rum eller in/utcheckningstider.
Ang. sydträffen (som är i fel tråd, men eftersom ni skrivit om den här så fortsätter jag här). Jag jobbar både den 21 (ons) och 23 (fre). Vecka fyra kan jag bara den 22e faktiskt. Eftersom vi jobbar så konstiga tider både jag och maken så har jag supersvårt att planera i sista minuten samt att ändra i sista minuten. Jag åker gärna den 22e.
hur är det på tisdagen då SoF? eller det blir för kort varsel?
Min man jobbar kväll och åker hemifrån kl 12. Flickorna kan inte vara själv hemma en vardag så länge som det blir, om vi åker från Småland och hem. Så nej, tisdagen funkar inte. Jag pratade med Kicko innan och det är hennes sista vecka hon kan, sen börjar hon heltidsjobba.
okej. trist. men ni får ha det så roligt utan mig
På fridhemsplans hemsida står det att de tyvärr inte kan ta emot grupper i det gemensamma köket.
Men vi kan väl inte räknas som en grupp? Eller?
Ifs är det inte viktigt för mig men skulle vara skönt att veta att man kunde laga lite mat om det behövdes till de små eller oss själva?
Någon av de som skall bo på hotellet kanske kan kolla om det finns ett samlingsrum som vi kan låna?