• Lokatt

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Välkommen till snacktråden för kreativa barnvagnsnördar!

Vi som hänger här gillar barnvagnar och pyssel. Det pysslas lika mycket med och till vagnarna som med annat.

Vi pratar barnvagnar och barnvagnstillbehör, barn kläder och pysselgrejer i massor och en varning är på sin plats att utfärda redan här: Det kan smitta!

Här pratas det även om allt och inget, om senaste pysselprojektet, annonser på blocket, saker man fyndat eller om familjen. Inget är ot så prata på! Huvudsaken är att vi har trevligt.

Detta är del 6 av tråden och nu är vi som en enda stor familj här!

• Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
  • Fröken Småland

Vipera: Tack för att du tog dig tid att förklara lite mer om silverjoner! Mycket intressant inlägg som jag skall spara och läsa igen vid tillfälle

• Vipera
    Fröken Småland skrev 2009-03-18 13:16:09 följande:
    Vipera: Tack för att du tog dig tid att förklara lite mer om silverjoner! Mycket intressant inlägg som jag skall spara och läsa igen vid tillfälle
    Bara roligt! Saken är den att ingen kan någonsin få patent på silver och dess effekt då det är ett grundämne= ingen förtjänst. För kostnaden av 20 spänn silver och tre 9 voltsbatterin så ersätter man alla medel och mediciner mot all svamp och alla skadliga bakterier, även legionella. Jag förstår att läkemedelsindustrin är emot detta.
    Jo föresten finns ju på sätt och vis patent med silver. Men då är det saken själv som har patent och inte silvret. Plåstret jag nämnde, Samsungs tvättmaskiner med silverteknologi, duschslangar som stoppar mögel, disktrasor som är sterila osv finns. Och det fanns kylskåp som inte kunde mögla just med silver i men de vet jag inte om de finns kvar. Och jag vet att det kom strumpor och sportskor med silver som tog bort lukt
    Vill ha en dotter men ännu hellre, ett barn...
  • Fröken Småland

Nu sticker jag till VC med Manne, fick en tid för att kolla upp honom efter pärsen som varit med ständiga kräkningar och diarréer i 4 dagar

Min kamera har kommit! Första bilden ser ut så här. Nu har ni något att skvallra om i eftermiddag när jag inte är här

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2009-03-18 13:48:48 följande:
    Vojne, vojne, den gula kom inte med *upprörd*
    Jodå, det ser ut som en liten gul flik där uppe i hörnet.

Jag är mållös förresten och jag har just insett att jag numer är rätt normal.
    ♥ Grabbarna Bus och Syrrans Mamma ♥    Svamlar och pysslar på stickig.blogspot.com
  • Lokatt
    Asereht skrev 2009-03-18 13:46:35 följande:
    Funderar på att ge vardagsrummet en makeover vad sägs? www.tradera.com/Soffa-4-Fatoljer-2-smabord-Fi...
    Fröken Småland skrev 2009-03-18 13:47:18 följande:
    Nu sticker jag till VC med Manne, fick en tid för att kolla upp honom efter pärsen som varit med ständiga kräkningar och diarréer i 4 dagar Min kamera har kommit! Första bilden ser ut så här. Nu har ni något att skvallra om i eftermiddag när jag inte är här
    Nice, nice! *blir grön*

Själv sitter jag och pysslar med väskan. Har klippt ut mitt egen designade pussel känns det som! Undrar om jag tagit mig vatten över huvudet nu?!
    Våga vägra blogga
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2009-03-18 13:47:18 följande:
    Nu sticker jag till VC med Manne, fick en tid för att kolla upp honom efter pärsen som varit med ständiga kräkningar och diarréer i 4 dagar Min kamera har kommit! Första bilden ser ut så här. Nu har ni något att skvallra om i eftermiddag när jag inte är här
    Herrejesus. Visst visste jag att du var galen, men {#lang_emotions_surprised} Jag är mållös
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim

Förresten var jag på en mkt bra loppisrunda igår. Hittade två gula örngott med Gunilla Axén moln, en rulle med 3,6 meter ny lejongul velour, en STOOOOR kudde med superfint fodral (tänkte ha på golvet i Elrics rum), en stuvbit med grön och brunrandig trikå samt en stuvbit med trikå från 70-talet röda söta hjärtan i rader mellan svarta ränder (vit botten) supergulligt. Alltihop till det ofantliga priset av 115 kronor

Idag kom min Villervalla overall till bebisen och svart axén molntyg jag köpt på tradera. Mycket nöjd

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6