Vilket är det "värsta" barnprogrammet för dig som vuxen?
Det blir ju en del barnteve... Vilket program tycker du är det som mest går dig på nerverna just nu? Då tänker jag alltså utifrån ditt vuxenperspektiv och inte utifrån vad ditt barn tycker.
Det blir ju en del barnteve... Vilket program tycker du är det som mest går dig på nerverna just nu? Då tänker jag alltså utifrån ditt vuxenperspektiv och inte utifrån vad ditt barn tycker.
Sonen älskade teletubbis förut och så satt jag och räknade hur många gånger dom sa Tubbikräm i rad och det blev 52 ggr utan ngt annat ord imellan 52 GGR!!!
I drömmarnas trädgård är helt underbart!! Så snällt, och så heeelt för barn. Det är ett av de få barnprogrammen som jag själv faktiskt kan sitta och titta på, tycker de är helt underbart söta. Lilla Iggel-Piggel med sin snuttefilt.
Program som jag själv avskyr är superhjälteprogrammen. Typ spindelmannen osv. Tack och lov sänds de inte på barnkanalen. Inte vad jag sett iaf och den kanalen står på mest hela tiden här hemma.
Annars så är det den där "Argfilmen" som får mig att vilja ta tåget till svt och slå chefen på käften. Den gör mig så vansinnig. "Helvetes pissråtta, jag hatar mamma, jag hatar pappa, jag önskar dom vore döda allihopa". Inte direkt nått jag vill att mina barn ska sitta och titta på på en kanal som riktar sig helt åt barn.
Annars tycker jag barnprogrammen nu är sååå mkt roligare än när jag själv var liten. De nya barnprogrammen har lite mer vuxna skämt men som ändå rikar sig för barnen, som gör att även vi vuxna kan tycka att det är kul att sitta och titta på. ![]()
Jag hatar ett barnprogram så mycke att jag vill kasta ut TV när det går..Vet inte vad det heter men det är nån slags musikalaktigt skit..
-Vad funkar bäst Teamwork sjunger dom..
Jag blir galen
Cirkusvagnen med den gamla tanten på bompa
teletubbies! jag avskyr det programmet!!!
Amigo!!! Är det NÅN som klarar av att se den där äckligt fjantiga larviga fruktansvärt barnsliga människan i teve? Kräääääks på honom!!
Jag gillar de flesta barnprogram faktiskt. Det kanske beror på att jag jobbar med barn hela dagarna. Men Cirkuskiosken tål jag inte, men barnen verkar tycka att det är bra och det är väl det som är meningen.
Jag hatar svampbob, tycker inte det är ett barnprogram.
Sen gillar jag inte Händige Manny, bara för att de tjatar sönder det genom att sända 100 avsnitt om dagen.
Små Einsteins är toppenbra, det tycker både vi och barnen. Dora också, fast lite tjatigt.
drömmarnas trädgård psykar mig totalt.
woopsy daisy, woopsy daisy..blääääh!
Rampljuset, fast de är väl mer ungdomspogram kanske!?