• Maijlo

Vilket är det "värsta" barnprogrammet för dig som vuxen?

Det blir ju en del barnteve... Vilket program tycker du är det som mest går dig på nerverna just nu? Då tänker jag alltså utifrån ditt vuxenperspektiv och inte utifrån vad ditt barn tycker.

• Svar på tråden Vilket är det "värsta" barnprogrammet för dig som vuxen?
  • norgesessan

nu har vi precis tittat lite på manny, och nu är det det mystiska muskelredskapet!!! Yeeeeejj!!! (klubbhuset)

Emil 03-Jonathan 05 och LillSessan bf. 2/2.09
  • Carola J

Cirkuskiosken... räcker med att skriva det..
    Men min lille kille vill iaf inte se på bolibompa, han tittar mer på Jetix o Disney toon.. funkar...

• V P E
    Hëllef skrev 2009-01-08 13:47:08 följande:
    Pomos piano - finner inte ord för hur dåligt jag tycker det är.Yoko! Jakamoko! Toto! - fruktansvärt irriterande signaturmelodi.Hannas hjälplinje - vet egentligen inte vad det är som stör mig, men något är det ...
    Muu, Bää, Dubbelkvack, dubbelkvack... say no more!
    Blivande student...
  • Hoffmen

Små Einsteins på playhouse!!

• V P E
    Hoffmen skrev 2009-01-08 15:15:35 följande:
    Små Einsteins på playhouse!!
    Neeeeh! Små Einsteins regerar!
    Blivande student.
  • qattla

Jag är nog gräsligt barnslig för jag gillar nästan alla program på Barnkanalen

Dock INTE jokomoka yamatoto hoppo eller vad fan de heter.

Favoriterna är dock Evas superkoll, häxan surtant charlie o lola.

Bobster ser jag jämt på och älskar Gonza.

• Hallonröd

Små Einsteins är inget vidare...finns en hel del annat med men kommer inte på det just nu...

(Men nåt som är kul är bl.a. "Fåret Shaun".....*hahaha*...skitkul tycker jag att
    det är )

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • TessaS

Dora Upptäckaren... jag vill bara dänga fjällkontrollen i bakhuvudet på den pipröstade lilla fjollan.
    Tack o lov gillar inte Theodor det heller, så han brukar roa sig med att "laga" videon eller peta mamma och pappa i öronen då. (går på mornarna när han ligger mellan oss och tittar på TV)

• Hallonröd

Sen gillar jag inte "StålHenrik och SuperSnälla SilverSara" Fundersam Och tyvärr så ska de göra nästa julkalender

• Hallonröd
    V P E skrev 2009-01-08 15:10:56 följande:
    Muu, Bää, Dubbelkvack, dubbelkvack... say no more!
    Ja fy sjutton....Fundersam
Svar på tråden Vilket är det "värsta" barnprogrammet för dig som vuxen?