• Maijlo

    Vilket är det "värsta" barnprogrammet för dig som vuxen?

    Det blir ju en del barnteve... Vilket program tycker du är det som mest går dig på nerverna just nu? Då tänker jag alltså utifrån ditt vuxenperspektiv och inte utifrån vad ditt barn tycker.

  • Svar på tråden Vilket är det "värsta" barnprogrammet för dig som vuxen?
  • Alexandra82

    Allt på cartoon network, teletubbies och långben som går på helgerna på svt.

  • buffybus

    haha hatar också teletubbies.. min man undrar också om dem va höga när det gjordes.. fick en teletubbies film med den här väskan från bb tror jag, den med blöjor.. skulle starta den en dag bara precis för o titta o se hur andré reagera.. men han blev helt förstenad.. verka va intressant.. men usch så trist o drygt programm...


    bebis kommer i juli då blir André storebror
  • Mam2ma

    när tv blir aktuellt för sonen kommer i alla fall Spindelmannen, Bilar, Batman och allt annat sånt där "populärt" tjafs för han va BIG NO NO!!
    Han får titta på Disney Klassiker o Mumintrollet Fundersam om mamma får bestämma !! Om inte så går det väl mesta bra så länge det inte e som sagt Spindelmannen o sånt skit 
     

  • Cicci1984

    Förväntansfull0406 skrev 2009-02-08 19:54:11 följande:


    Cicci1984 skrev 2009-02-08 07:07:07 följande:
    haha macka packa o de där?? det är standard här hemma, min aungar kan all om dom, själv tycker jag det är rätt mysigt att se tidigt på morgonen med barnen.
    Ja just dom!!!
    Ja, det e ganska mysigt att se det med flickan här hemma oxå.. För hon kryper upp i famnen och så sitter hon o namnger alla o vad dom gör.. haha...
    Så det e riktigt kul.. :o)
  • Viktorsmamma

    usch sonen kommer bara få se på playhouse disney (lärande tv) möjligtvis toon disney då det bara är "klassiker" där som även var då man själv var liten

  • LindaJohansson81
    Mam2ma skrev 2009-02-09 10:03:40 följande:
    när tv blir aktuellt för sonen kommer i alla fall Spindelmannen, Bilar, Batman och allt annat sånt där "populärt" tjafs för han va BIG NO NO!! Han får titta på Disney Klassiker o Mumintrollet  om mamma får bestämma !! Om inte så går det väl mesta bra så länge det inte e som sagt Spindelmannen o sånt skit   
    Bilar tycker jag är en bra film med BRA budskap. Många nya filmer är faktiskt bra. Till skillnad från Mumintrollen som är dötråkigt.
  • Cia o krabaten

    supertrion, drömmarnas trädgård och teletubbies *urk*

  • Angel1978

    Pingu! Jag klara bara inte av det! Meep-meep

    Sonen älskar allt på Playhouse Disney, Speciellt Små Einsteins och Händige Manny

  • ALY538
    V P E skrev 2009-01-08 10:30:16 följande:

    Musses Klubbhus, hatar rösterna. Cirkuskiosken, svintråkigt i smutsig barack. Sagoträdet, bara så löjligt, varför skulle hörselskadade vilja se så fåniga barnprogram?

    Jag får allergi av de programmen!

    Men jag älskar Fåret Shaun... och tycker "räkna med Skägg" är underbart. Häxan Surtant är också rätt kul...


    ? Häxan Surtant älskar jag! Men går Musses klubbhus nu?
  • ALY538
    Angel1978 skrev 2009-02-10 07:32:35 följande:

    Pingu! Jag klara bara inte av det! Meep-meep

    Sonen älskar allt på Playhouse Disney, Speciellt Små Einsteins och Händige Manny


    usch inte jag heller, hatar Pingu!
  • ALY538
    ALY538 skrev 2021-08-25 13:34:43 följande:
    ? Häxan Surtant älskar jag! Men går Musses klubbhus nu?
    oj, ett frågetecke för mkt?
  • ALY538
    DDB skrev 2009-02-08 18:18:27 följande:

    jag klarar inte av Philofix... hela hennes person retar mig ngt så vansinnigt!! visst, en del pyssel hon gör är ok, men de flesta är bara så.. åååååååååh!! ja jag kan inte riktigt förklara, men måste gå ur rummet när de visas..


    Usch- hemskt personlighet!
  • ALY538
    Cinza skrev 2009-02-08 19:57:34 följande:

    Nalle Puh. Denna lata, dumma och glupska björn. Nasse ligger inte heller så bra till. Gud en sån MES!


    Nasse - björn el gris?
  • ALY538
    buffybus skrev 2009-02-09 08:51:51 följande:

    haha hatar också teletubbies.. min man undrar också om dem va höga när det gjordes.. fick en teletubbies film med den här väskan från bb tror jag, den med blöjor.. skulle starta den en dag bara precis för o titta o se hur andré reagera.. men han blev helt förstenad.. verka va intressant.. men usch så trist o drygt programm...


    uschhh - hatar teletubbe!!!
Svar på tråden Vilket är det "värsta" barnprogrammet för dig som vuxen?