• Maijlo

Vilket är det "värsta" barnprogrammet för dig som vuxen?

Det blir ju en del barnteve... Vilket program tycker du är det som mest går dig på nerverna just nu? Då tänker jag alltså utifrån ditt vuxenperspektiv och inte utifrån vad ditt barn tycker.

• Svar på tråden Vilket är det "värsta" barnprogrammet för dig som vuxen?
  • norgesessan

TrailerT, hatar det med...(Händiga Manny heter det förresten). Synd att barnen älskar det.

Emil 03-Jonathan 05 och Isabelle 2/2.09
  • norgesessan

Fast jag tänker kanske inte på samma Det var nåt team i deras sång med har jag för mig...

• vadermom

Ååååh jag hatar också händige manny, det är mannys sätt att prata jag inte tål..

Och det är sonens favorit just nu *suck*

• norgesessan

What, vad? gillar du inte honom? byebye, hejdå.....

Bah!!!!!

• solida

Jag HATAR Drömmarnas trädgård!!! Mest är det för den där jäkla rösten som talar som att barnen vore dumma i huvudet med värsta bebisrösten... grrrrrr... Min son verkar dock älska det vilket känns ännu värre.
    godnatt Upsy daisy, gonatt tumlibooer, gonatt hahooer, gonatt nickenonk och pinkeponk... MEN... VAD NU??? Någon har inte gått till sängs! Vem har inte gått till sängs? IgglePiggle har inte gått till sängs!!!

Ett program som jag bara älskar är Häxan Surtant. det är så underbart så jag skulle vilja ha det på dvd för min egen skull.

• gryning2

Avskyr "skrikiga" dåligt tecknade program på typ kanal 5 eller Cartoon. Dessutom måste jag också rösta ner Teletubbies som är outhärdligt trist för alla över 2 år.....

• la mamacita

avskyr mycket på playhouse men tyvärr älskar mina barn många av dom programmen...suck

jag däremot ÄLSKAR höjdarna, häxan surtant, pomos piano (dammråttorna är hur roliga som helst) Sen SAKNAR jag Allram est
    Låt oss icke förglömma att tokälskar nästintill allt med A Lindgren!!!

• Meneguzzi

Pomos Piano är fruktansvärt. Barda är rent ut sagt olämpligt för barn i alla åldrar o se. Dagens visa är oxå hemskt.
    Här hemma älskar vi fåret Shaun, Häxan surtant. Jag gillar Drömmarnas trädgård oxå men sonen gillar det inte, han är alldeles för stor för det.

Svar på tråden Vilket är det "värsta" barnprogrammet för dig som vuxen?