Vilket är det "värsta" barnprogrammet för dig som vuxen?
Det blir ju en del barnteve... Vilket program tycker du är det som mest går dig på nerverna just nu? Då tänker jag alltså utifrån ditt vuxenperspektiv och inte utifrån vad ditt barn tycker.
Det blir ju en del barnteve... Vilket program tycker du är det som mest går dig på nerverna just nu? Då tänker jag alltså utifrån ditt vuxenperspektiv och inte utifrån vad ditt barn tycker.
Teletubbies är FÖRBJUDET här hemma. Jag hatar det verkligen. Tur att dottern aldrig sett det..
Däremot ÄLSKAR hon PINGU, Pippi o sånt där. Men sen även I drömmars trädgård. Vet inte varför hon tycker det är bra, men det ska ses varje dag.. :o)
Teletubbies, Zoe Kezako, Pomos piano, Hemske Henry (Harry??)...och japanskt tecknat. Det kliar i hela kroppen bara jag tänker på det.
Pomos Piano! Sååå tråkigt. Sen är jag inte överförtjust i Svampbob Fyrkant och Drömmarnas Trädgård.
Nytt hatobjekt: j*vla Disney med Janne Långben som brukar gå på lördagar, efter Nalle Puh. Alla är otrevliga, skriker, använder en alldeles för avancerad vokabulär och avhandlar ämnen som går rakt över huvudet på barn. Bedrövligt.
jag klarar inte av Philofix... hela hennes person retar mig ngt så vansinnigt!! visst, en del pyssel hon gör är ok, men de flesta är bara så.. åååååååååh!! ja jag kan inte riktigt förklara, men måste gå ur rummet när de visas..
Alla disneyprogram som är animerade och de bara skriker och härjar i. Usch.
Inget program på cartoon network heller fy fam vilket tjafs det är.
Drömmarnas trädgård, och magnus i fem myror.. han har sån fruktansvärd röst!
Barnprogrammet som går på svt 1, Där det e olika programledare med ett par barn i studion...Förjä'la kasst...
vart tog hederliga Björne och Snigel vägen?
Undrar om svt´s chefer vet om att "barnprogrammen" nuförtiden suger...
Min unge e smartare än dom....
Cartoon Network är förbjudet här hemma. Den kanalen gillar jag inte alls. Dålig tecknad. 4:an och barnkanalen blir det här.
Jag vet inte vad den heten, men tackar som snackar är lite väl jobbig tycker jag.
Snorf skrev 2009-02-08 19:43:01 följande: