• Maijlo

Vilket är det "värsta" barnprogrammet för dig som vuxen?

Det blir ju en del barnteve... Vilket program tycker du är det som mest går dig på nerverna just nu? Då tänker jag alltså utifrån ditt vuxenperspektiv och inte utifrån vad ditt barn tycker.

• Svar på tråden Vilket är det "värsta" barnprogrammet för dig som vuxen?
  • smoothiz

Jambosana skrev 2009-01-08 09:39:56 följande:

Zoe Kezako är ett annat hatobjekt!Fan det mesta på Barnkanalen är skit, tur att dvd finns. Fåret Shaun är min räddning.
    hehe fåret shaun är ju härligt! introlåten stannar i huvudet och man visslar på den hela dan efter att ha hört den. ur ett vuxen-perspektiv tycker jag nog det mesta på barnkanalen e skit..och lotta på bråkmakargatan, usch vilken vidrig unge!...
  • Tussetösen
    Dinosaurien skrev 2009-01-08 09:52:40 följande:
    Cirkuskiosken är verkligen skit. Min treåring fattar nada av det och vill bara byta när det kommer. Häxan surtant suger också tycker jag.Ser bara på barnkanalen här för jag tycker de andra kanalerna har så mycket skit som inte mina barn får se. Nu går det nåt ruttet på barnkanalen också tyvärr som heter Hemske Harry. Förbaskat dåligt och omoralisk skit. Blä!
    Oh ja.. Hemske Harry är något som sonen min också tycker är riktigt dålig! och jag bytar mer än gärna kanal då...
    ~Theodor~ 7/11-06~
  • smoothiz

panzermensch skrev 2009-01-07 15:40:07 följande:

Just nu Handy Manny
    ååååh ja! dottern blir jätteledsen när det kommer på playhouse, hon tycker det är skittråkigt!
  • Åsa Ystad

Jag gillar det mesta på Barnkanalen, men har svårt för Zoe Kezako och Nicke Nyfiken.

• smoothiz
    Boel1 skrev 2009-01-07 15:58:53 följande:
     Mina barn gillar också Pomos Piano och teletubbies, vilket jag tycker är jättetråkiga. Fördelen med teletubbies är ju att man inte behöver sitta med och titta om man gjort det en gång och vet att inget är skrämmande för barnet.  Men Dora stör jag mig verkligen på - att hon pratar engelska rätt som det är!
    dottern älskar dora.. dora the explorer är väl i grund o botten ett lärospel för PC, är därför dora pratar engelska emellanåt
  • Dinosaurien

Tussetösen skrev 2009-01-08 09:56:04 följande:

Oh ja.. Hemske Harry är något som sonen min också tycker är riktigt dålig! och jag bytar mer än gärna kanal då...
    Det värsta är att min son gillar det så vi blir ofta osams då jag byter bort det. Så har han lärt sig att gå runt och säga sådär retligt nananananaaaaa...

Lotta på Bråkmakargatan är väl jättebra tycker jag! Kul med en liten tjej som törs stå upp för sina åsikter!
  • Frax

Hemske Harry, cirkuskiosken och urtråkiga Ebb och Flo. Skulle kunna räkna upp många fler...

Fåret Shaun, Charlie och Lola samt Lilla Prinsssan tycker jag är riktigt bra :) Sen är jag lite förtjust i Häxan Surtant också..

• mammatalman

cirkuskiosken är riktig jobbig.

• SanMari

Cirkuskiosken får mig att vilja gråta. Tyvärr älskar tre-åringen det och vill alltid ha sällskap...

Svar på tråden Vilket är det "värsta" barnprogrammet för dig som vuxen?