Vilket är det "värsta" barnprogrammet för dig som vuxen?
Det blir ju en del barnteve... Vilket program tycker du är det som mest går dig på nerverna just nu? Då tänker jag alltså utifrån ditt vuxenperspektiv och inte utifrån vad ditt barn tycker.
Det blir ju en del barnteve... Vilket program tycker du är det som mest går dig på nerverna just nu? Då tänker jag alltså utifrån ditt vuxenperspektiv och inte utifrån vad ditt barn tycker.
är väääldigt trött på allt på Playhouse disney det gick varmt när tjejerna var lediga från dagis
Musses Klubbhus, hatar rösterna. Cirkuskiosken, svintråkigt i smutsig barack. Sagoträdet, bara så löjligt, varför skulle hörselskadade vilja se så fåniga barnprogram?
Jag får allergi av de programmen!
Men jag älskar Fåret Shaun... och tycker "räkna med Skägg" är underbart. Häxan Surtant är också rätt kul...
Panos Piano som gick/går på lördagar. AVSKYVÄRT!!!
Edgar och Ellen på Nickelodeon är nog värst just nu.
Blörk! Kom på dessa kassa barnprogram för hörselskadade!
Kan de inte ha en ruta eller så med en som tecknar alla program?
Bara föratt de hör dåligt så SER de inte dåligt också eller har kass smak. 
Glömde skriva att jag är lite småkär i Nasim. Vilken go kille!
Philofix är en till familjefavorit!
Jag HAAAAAAATAR Sponge Bob Square pants!!! AAAARGH!! Tur att min son är så liten så att han inte tittar på TV. Men när vi hälsar på hos svärfar och kusinerna är där så ska de alltid kolla på Sponge Bob och jag blir fullständigt galen, klarar verkligen inte av det. Det är så totalt löjligt också det har ju ingen moral.
Musses klubbhus och händiga manny...Fy, jag kräks på dom..."Hej grampa, how are you, hur är det med dig?"
Manny måste inte barnen titta på, men dom älskar klubbhuset..figurerna är bara så fula!! klassiska musse med mer tycker jag om..
Pomos piano - finner inte ord för hur dåligt jag tycker det är.
Yoko! Jakamoko! Toto! - fruktansvärt irriterande signaturmelodi.
Hannas hjälplinje - vet egentligen inte vad det är som stör mig, men något är det ...