Vilket är det "värsta" barnprogrammet för dig som vuxen?
Det blir ju en del barnteve... Vilket program tycker du är det som mest går dig på nerverna just nu? Då tänker jag alltså utifrån ditt vuxenperspektiv och inte utifrån vad ditt barn tycker.
Det blir ju en del barnteve... Vilket program tycker du är det som mest går dig på nerverna just nu? Då tänker jag alltså utifrån ditt vuxenperspektiv och inte utifrån vad ditt barn tycker.
HATAR Thomas tåget.....tursamt är det inga av barnen som gillar den heller.
Dora utforskaren och Thomas tåget. Blääää
Jag bara hatar little små einsteins eller vad de heter ryyyyyser! sonen på 1½ år gillar dem inte heller. jojos cirkus med gaah!
gillar dock Lazy town. skrattar ihjäl mig , tycker det är skitkul. Mickeys klubbhus är roligt med då den är lärorik.
Zoe Kezako är ett annat hatobjekt!
Fan det mesta på Barnkanalen är skit, tur att dvd finns. Fåret Shaun är min räddning.
Min son ääälskar Små Einsteins men jag blir galen av det tror jag. Varför ska pratet vara så tillgjort och konstigt i en del program? Då pratar man ju inte i verkligheten?
såg ett baarnprogram i går (tror jag) där det var en liten flicka som hade fyra (eller nått sånt) äldre bröder. o det var orättvist för de kunde stå o kissa o det ville hon oxå göra. så hon stog på toaringen o kissa o då ramla hon ner i toan o fasnade.
men varför ska det vara så bra att stå o kissa o jag vill inte att min son ska stå o kissa. blir mer spill utan för då.
det svenska programmet med en clown som pratar samtidigt som han änvänder teckenspråk.. Det finns en apa också som clownen ofta refererar till "dumma apa".. det hatar både jag och min son.. sonen var den som reagerade på att han sa att apan var dum, det får man ju inte säga!!
Cirkuskiosken är verkligen skit. Min treåring fattar nada av det och vill bara byta när det kommer.
Häxan surtant suger också tycker jag.
Ser bara på barnkanalen här för jag tycker de andra kanalerna har så mycket skit som inte mina barn får se. Nu går det nåt ruttet på barnkanalen också tyvärr som heter Hemske Harry. Förbaskat dåligt och omoralisk skit. Blä!