• Maijlo

Vilket är det "värsta" barnprogrammet för dig som vuxen?

Det blir ju en del barnteve... Vilket program tycker du är det som mest går dig på nerverna just nu? Då tänker jag alltså utifrån ditt vuxenperspektiv och inte utifrån vad ditt barn tycker.

• Svar på tråden Vilket är det "värsta" barnprogrammet för dig som vuxen?
  • Maijlo

83:an: Det låter jätteknäppt! Som tur är har jag inte sett det programmet!

Annars har jag bara blivit riktigt råarg när programledaren i somras tryckte ner huvudet på sin kollega i sommarmorgon. Förresten tyckte jag att hela sommarmorgon var en katastrof av fiaskoprogram, ett riktigt lågvattenmärke!!

• Maijlo

Alltså, hon tryckte ner hans huvud i en hink med vatten! Vilka idéer!!

• 83an
    Maijlo skrev 2009-01-07 16:05:11 följande:
    Alltså, hon tryckte ner hans huvud i en hink med vatten! Vilka idéer!!
    grrrrr
  • Himalya

klarar inte av det första programmet som sänds på barnkanalen på vardagmornar. I drömmarnas trädgård. URK!
    Sonen verkar iofs tycka att det är mysigt att ligga o mysa i sängen och titta på det och jag uppskattar dom extra minutrarna i sängen det ger. hehe

• kentmaximus

Jag har också väldigt svårt för Pomos piano, små och irriterande dockor. Synd bara att äldste sonen gillar det.
    Cirkuskiosken är ingen höjdare den heller, den är bättre när de bytt ut tanten mot den nya.

• lejone

Jag avskyr verkligen innerligt Pomos Piano. Äckliga gubbe!
    Hur pårökta är inte de som hittat på Teletubbies och Drömmarnas trädgård ?
    Sicken skit!

Här tittar vi på Höjdarna, Djungelboken, Pettson, Nasse, Loranga Masarin o Dartanjang, Pippi, Rorry, SvampBob, Dora och Fåret Shaun.
    Och mycket mera som jag inte kommer på nu.

• MysTic PrincesS

Har noll koll på vad dagens barnprogram heter, sonen tittar ibland.

Men en jag hatade förr va Anki o Pytte Skrikandes den rösten kunde få mig att gå i taket, ville nästan skjuta ankor när man fick syn på dom

♥ Ljuset i mitt liv är mina underbara söner ♥
  • fruis

Haha, vad olika det kan vara. Jag älskar Pomos piano och tycker att det är ett helskönt program som jag och barnen gärna tittar på tillsammans.

Jag försöker komma på mitt värsta (förutom Teletubbies som är helt outhärdligt) men vi kollar bara Bolibompa på webben så vi ser ju inte alla program som finns att se. Mina värsta typer av program (som mina barn iof inte ser) är Transformers och liknande program. Jag tycker att det är så tråkigt, jag kräver ett visst mått av underfundighet för att stå ut. Svenska barnprogram tycker jag generellt är bra på det.

PS: Jag är kär i Nassim! DS

• Rastafairy

allt på cartoonetwork och alla nya tråkiga"datatecknade" program...typ crazytown..eller va de nu heter...de öär nästan värst!!

Tänk när man va liten...disnedax piff o puff....räddningspatrullen

RIKTIG tecknad film!!

• Rastafairy

sen gick det nån supersuperdålig kopia på nalle phu med stora UTKLÄDDA personer som typ också var data animerade....såklart inte med orginalrösterna!! Nä fy fan.

BÄSTA enligt mig är astrid L:s serier o filmer...de kanman se med själv o är roliga på sina ställen.

Svar på tråden Vilket är det "värsta" barnprogrammet för dig som vuxen?