• Maijlo

Vilket är det "värsta" barnprogrammet för dig som vuxen?

Det blir ju en del barnteve... Vilket program tycker du är det som mest går dig på nerverna just nu? Då tänker jag alltså utifrån ditt vuxenperspektiv och inte utifrån vad ditt barn tycker.

• Svar på tråden Vilket är det "värsta" barnprogrammet för dig som vuxen?
  • neoaliya

Jag ryser när manne kommer....eeeen baaaanaaaaan.

• Jambosana

De där jäkla mangaserierna är helt värdelösa, Cirkuskiosken, Pomos Piano, men värst är dagens visa. En massa fula, tondöva ungar så sjunger så man vill skjuta sig själv. Ingen utom möjligtvis deras föräldrar kan tycka att det är gulligt.

• Hannajo

Cirkuskiosken är det sämsta jag kan komma på...

Elvira dec -04, Oskar juni -08
  • Thaleia
    Jambosana skrev 2009-01-08 08:01:15 följande:
    De där jäkla mangaserierna är helt värdelösa, Cirkuskiosken, Pomos Piano, men värst är dagens visa. En massa fula, tondöva ungar så sjunger så man vill skjuta sig själv. Ingen utom möjligtvis deras föräldrar kan tycka att det är gulligt.
    Ha ha Min son avskyr dagens visa och vill att man ska byta kanal då.
  • lövet2

Dora Utforskaren. Det finns pedagogiska barnprogram, och så finns det äckelpedagogiska. Dora är bland det värsta jag sett i det fallet ...

• Maijlo

Kan inte någon med plus starta en omröstning angående Pomos piano? Det vore jättekul att se hur många som gillar / avskyr det! Eller som inte har nån aning om vad det är.

• Stargirl

Svamp bob fyrkant är mitt hat program. Det är verkligen hemskt. Men alla våra tre barn gillar det.

Vi kollar på Dora utforskaren, Fifi och blomsterfröna, Pomos Piano (vi gillar den), Musses klubbhus, pettson och findus, Pippi (animerad och med människor) tittar vi på.

*~Bugaboo RULES~*
  • Thaleia
    Maijlo skrev 2009-01-08 08:21:26 följande:
    Kan inte någon med plus starta en omröstning angående Pomos piano? Det vore jättekul att se hur många som gillar / avskyr det! Eller som inte har nån aning om vad det är.
    Jag kan fixa en omsröstning
  • Avida

Svamp bob och power puff pinglorna! Jag står bara inte ut!

• ludenben

Jag hatar den där drömmarnas trädgård... och teletubbies

Svar på tråden Vilket är det "värsta" barnprogrammet för dig som vuxen?