• Nyfiken gul

Byter er partner bajsblöjor??

Nyfiken undran för er med blöjbarn...

Byter er partner bajsblöjor?? Eller överräcker dom barnet med varm hand som i reklamfilmen ni vet (gubben som ropar på Kerstin)...

Detta är ingen tråd för diskussion om etik, moral och jämställdhet - jag är bara nyfiken av människans natur om hur blöjbytena ser ut hemmavid....

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Svar på tråden Byter er partner bajsblöjor??
  • bambigirl

Queen70 skrev 2009-01-07 23:08:27 följande:

Fast det är ju inte så äcklig som man trodde innan man fick barn. Ibland kan jag nästan tycka det luktar lite gott...haha..syrligt liksom *fniss*
    Så länge de är små. Ju mer mat de äter ju mer luktar det
  • Suri
    Nyfiken gul skrev 2009-01-07 23:01:37 följande:
    Kan tillägga att min make gör det inte.... Var iväg några timmar häromdagen och då råkade Victor bajsa precis och han fick be grannen komma in och byta på honom. Blöjan fick han av men sen vart det stopp....

Min karl blir impad av det sonen gör i blöjan. Varenda gång han byter bajsblöja hör jag honom från badrummet "Men OJOJOJ, VILKEN TUNG BLÖJA??!! VAD DU KAN!?"
  • Zaria

Japp och då är sonen inte ens hans biobarn.

Tycker det är fjantigt med killar som inte "kan" eller rättare sagt inte vill och lika fjantigt av kvinnan som ställer upp och curlar så han skall slippa

• Miss Lau

Självklart gör han det! För hur löser man det annars rent praktiskt, ska ungen gå med bajs i blöjan kanske en hel dag för att pappan inte VILL byta?

• Niccita

Ja, det gör han.
    Vi har en deal han och jag
    Han tar sonens blöjor, och jag dotterns.
    Det för att han har svårt för bebisbajs och jag har svårt för "vanligt" bajs.
    Är det bara en av oss hemma gäller dealen inte såklart!

• phridan

Japp.
    När han är hemma så byter vi ca varannan blöja...
    Knasigt nog så är det nästan bara på pappan som sonen kissar när blöjan byts.. hihi....

• Queen70

Samma här. Sonen kissar aldrig på mig, men på pappa hela tiden..haha. Tror han är för långsam helt enkelt.

1982Frida skrev 2009-01-07 23:21:23 följande:
    Japp.När han är hemma så byter vi ca varannan blöja...Knasigt nog så är det nästan bara på pappan som sonen kissar när blöjan byts.. hihi....
Svar på tråden Byter er partner bajsblöjor??