• Nyfiken gul

Byter er partner bajsblöjor??

Nyfiken undran för er med blöjbarn...

Byter er partner bajsblöjor?? Eller överräcker dom barnet med varm hand som i reklamfilmen ni vet (gubben som ropar på Kerstin)...

Detta är ingen tråd för diskussion om etik, moral och jämställdhet - jag är bara nyfiken av människans natur om hur blöjbytena ser ut hemmavid....

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Svar på tråden Byter er partner bajsblöjor??
  • dianahansson

det gör han, dock lyckas han 95% av gångerna bara ha kiss i sina =)
    men de är ju en annan femma *skratt*

• Queen70

Ja med glädje...haha...Nä, inte med glädje kanske men han byter nog flest bajsblöjor eftersom min lilla plutt är så snäll mot mamma att han oftast väntar med att bajja tills pappa kommit hem från jobbet :)

• blå fisk

Ja, det gör han. Ingen av oss är direkt kräsmagad, så det är inget problem, även om byta bajsblöjor inte är det roligaste vi vet.

• Queen70

Fast det är ju inte så äcklig som man trodde innan man fick barn. Ibland kan jag nästan tycka det luktar lite gott...haha..syrligt liksom *fniss*

• Suri

Han byter alla slags blöjor. De flesta faktiskt. Jag byter nästan aldrig om pappan är hemma.

• Kristin24

kunde han byta bajsblöja så skulle han göra det, är han tvungen så gör han det fort med kräken i halsen.

Han mår illa av bara tanken, men så blir jag av spyor så det går jämt ut där.
    Han tar när barnen kräks o jag när de bajsar.

Go och glad Kexchoklad
  • Julmust

Ja det gör han, speciellt nu när han är hemma förstås. Men jag byter majoriteten och i stället har jag fördelen av att när vi har gäster och jag vill sitta och prata så ber jag honom och han ligger så under så då måste han. Men protesterar han så gör jag det, inget jag vill tjafsa om.

• elektra1

japp. Annars skulle jag aldrig skaffat barn med honom.
    Det måste en pappa klara av tycker jag.
    Blir väldigt krångligt annars.

Svar på tråden Byter er partner bajsblöjor??