Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
haha ja här med :P men asså TRUCK A B oc C är tre olika klasser på Truck, B körkort heter de i hela svergie när du kör bil ;>
ja men de gör jag ju, fick ju truckkörtkort för klass A och klass B ^^
Truck är truck, lastbil är lastbil. Om jag har truckkörkort så harjag ett papper där de finns 3 olika klasser av truckar, lätta, mellan och tunga, jag har körkort till klass A och en truck på klass B. KLass A och B har ca 10 olika varianter av truckar
så det är inte bara en truck, utan mång aolika ;> Lastbil är ju inte truk, de tär ju lastbil, och de kallas C eller CE beroden på om du tar med släp eller inte ;> fastnar de? ;>
Det där med vikt skljer så himla mycket och precis som några här redan nämnt så skiljer det mycket när och om man går upp i vikt.
Jag är i vecka 22 och har gått upp 1 kg men det känns helt ok. verkar iof som om det lilla pyret tagit en himla spurt nu så nästa besök hos BM kanske visar 10 kg. Hehe =D
truck är helt enkelt en lagermaskin som flyttar gods dit det ska. :P de "normala" är ju motviktstruck som har två gafflar, men de har 99 procent av alla truckar, det är användingm som är olika, smalgångs truck och grenseltruck etc etc, ^^
Jag har också truckkort och det är mycket användbart att ha. Har fått många vikariat på att ha det.