Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här kan man spegla sig i bristningar...
Åh jag står gärna ut me bristningar, hormonränder, taxörontuttar och allt vad det kan innebära bara jag får en frisk liten bebis
För mig är bristningarna ett bevis på att någon har bott och bor i min mage*ler*
Efter att jag flyttat hemifrån gick jag upp ganska mycket i vikt och då fick jag en del bristningar. Sen gick jag ner till normalvikt igen, men huden hann inte riktigt med. Nu håller jag på att växa i huden på magen igen. Vart jag ville komma med denna historia är att jag inte fått några nya bristningar än, men att de nog kommer eftersom jag har anlag för det.
Mina bristningar syns nästan inte alls, så det är inget jag skäms över. Bristningar bleknar ju med tiden.
Ska kolla upp den där skivan m. fl. Säkert en djungel och högst individuellt precis som allt annat
Haha, gårdagen var helt sjuk. Kan bara skratta åt allt strul i efterhand. Fick efter att ha gett en presentation sätta ihop en till presentation i panik på lunchen och pendeln (i 5 mil) för att jag inte fått med mig den senaste versionen mellan mina två datorer. Lokaländring mellan två campus gjorde att jag fick kasta mig in i en taxi för att hinna komma fram och hålla min presentation i tid. Med andan i halsen kan tilläggas. När vi sedan gymmat på kvällen och fick sjunka ner i soffan med medhavd mat kändes det som om man var i himlen. Tur att inte alla dagar är lika struliga
I dag ska jag njuta av att kunna cykla mellan hemmet och jobbet!
Bäbis: Hoppas du får en lugnare dag idag!
Var hos Bm igår, första besöket sen inskrivningen... Allt gick bra. Är i v 26. SF 25, Hjärtslag 145, BT 120/70, HB 139 (har stigit sen inskrivning). Så det såg väl bra ut. det är så mysigt att höra hjärtat slå...
Jag frågade även BM om hon kunde känna hur bebisen låg och då kände hon att den låg på tvären i min mage med ryggen neråt och kikade upp mot mig.
Idag mår jag sådär... Känner mig jätteillamående. Har ätit så det har inte med det att göra. Bara man inte håller på att bli magsjuk... Vill inte!!!!
Morron bruttor
Kommer precis från Bm besök och allt gick jättebra.
Blodsocker 4.4
Järnvärde 118
Och blodtryck 125/65
Vikt: +4 kg
Hjärtljud på bebis: 152 slag/min
Storleken på magen låg aningens högt sa hon. Men men... alla är vi olika