Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
haha xD ingen fara xD
Åh jag skulle också vilja ha ett truckkort. har jobbat på lastbilsterminal utan att ha haft truckkort, inte fullt så roligt. Då är typ det enda man kan göra att sortera enskilda paket och man blir rätt slut efter att ha lyft tunga paket i fyra timmar :-P Tur att man inte håller på med det nu utan studerar :-P Men vilka pengar terminalarbete ger! Eller ja, jag tycker allt med minst en hundring i timmen som ingångslön är mycket, vet inte hur ni andra ser men när man är 20 år och lönen innan var från ett sommarjobb då man fick 35 kr i timmen så är skillnaden stor :-P
Själv sitter man här med en ömmande livmoder, den växer nog nu :-P Men har det mysigt med en hemmadag för sig själv, sambon har flytt till Sthlm för att se på AC/DC ikväll :-P
ang vikt så tyckte ju bm sist att jag har gått upp lite lite o magen är lite liten..går in i v 27 idag har då endast gått upp 2-3 kg, vill säga att jag startade denna grav på ungefär samma vikt som förra gången och jag hade gått upp mer i vikt förra grav vid samam tidpunkt1 det ska tydligen inte vara så..... fick tillsägesle att äta mer etc o växer inte magen som det ska o jag ökar i vikt till snästa gång blir det tillväxt ul...
själv tror jag att jag kommer att ta igen detta andra halven av april för då har jag disputerat
bäbis m såg ditt inlägg i min gb men har inte hunnit att svara, nej jag har inte hunnit beställa klänning och jag jobbar mest hemifrån för vi delar kontor så många och det tycker jag är trevligt när man har lagom mkt att göra men nu har ja gitne tid att vara social förklara en massa saker om svenska sytemet ang bank etc samt orkar inte höra fem andra mobiler ringe, japp vi delar kontor sex stycken, åker mest in till jobbet när jag har möten men ananrs är det skönt att jobba hemma vi har ett arbetsrum med skrivbord så jag behöver inte sitta i köket eller så... hoppas att du tycker det är ok att jag svaar här!
trevlig helg på er, själv ska jag försöka att ta det lungt o inte jobba så mkt!
sedan är jag imponerad av alla som har körkort av olika slag och ni som kämpar med körkort, så långt har jag inte kommit, är rädd för att köra bil torde gå i terapi vid tillfälle, jag tycker det är läskigt med bilar..jag vet att de är hårda tyvärr!
Ang. viktdiskussionen. Har gått upp 1 kg och är i vecka 24. På inskrivningen vägde jag först 62, sen gick jag ned till 59 och nu ligger jag alltså på 63. (Obs! Absolut inte medveten viktnedgång.)
Jag har gått upp 7 kilo totalt och går in i v23 på söndag. Vet inte om jag skrivit detta redan, men jag skyller på graviditetsglömska isåfall
Jag tappade min mobiltelefon i toan imorse!!! GAAAA va klantig jag blivit. Jag tappar grejjer och har mig hela tiden. *suck*
Hoppas min lilla telefon vill överleva... den ligger på tork nu