• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • Jackass

111 dagar kvar för min del .

(¯`°?.¸ ღ♥ My - min ögonsten och mitt allt + BF 090612 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3barnsmor35

Ny magbild hos mig, v.23 from igår

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • hyperballad
    Svar på #1274
    skrattmaja skrev 2009-02-21 15:50:01 följande:
    här är det 96 dagar kvar! firade lite när det gick till tvåsiffrigt!!!
    ska du ha i maj då?
    jag har 99 dagar kvar idag, det känns som en evighet just nu.
    bf 1 juni...
  • frukarlssonn

Jag fattar inte detta, jag ser att ngn gjort ett inlägg 10.28 i mina favoriter, men jag kan inte se det när jag går in i tråden??? Bara det sista från igår. Detta händer mig lite då och då, WHY? Irriterande.

• hyperballad
    Svar på #1284
    Marinero skrev 2009-02-22 11:44:19 följande:
    Jag fattar inte detta, jag ser att ngn gjort ett inlägg 10.28 i mina favoriter, men jag kan inte se det när jag går in i tråden??? Bara det sista från igår. Detta händer mig lite då och då, WHY? Irriterande.
    ja du ingen aning, har aldrig varit med om det..
  • frukarlssonn
    hyperballad skrev 2009-02-22 12:05:12 följande:
    Svar på #1284 ja du ingen aning, har aldrig varit med om det..
    Konstigt, de händer mig iaf några ggr i månaden. Jag ser mitt inlägg men den har hoppat över inlägget emellan... Fundersam Nåt bugg hos mig tror jag
  • bebek

hmm låter knasigt... mitt familjeliv slår över till beta ibland, då fattar jag inget..

sen magsjukan har jag fattat tycke för en ny smak, morot o citron eran är förbi för fan vad gott det är med piggilinglassar! honungs o vattenmelon kommer strax därefter, skulle nog kunna leva på dessa tre livsmedel fram till förlossningen...

• hyperballad
    Svar på #1287
    bebek skrev 2009-02-22 14:00:59 följande:
    hmm låter knasigt... mitt familjeliv slår över till beta ibland, då fattar jag inget.. sen magsjukan har jag fattat tycke för en ny smak, morot o citron eran är förbi för fan vad gott det är med piggilinglassar! honungs o vattenmelon kommer strax därefter, skulle nog kunna leva på dessa tre livsmedel fram till förlossningen...
    hihi mitt fl är alltid på beta, i love it. kommer det gamla fram när man klickar på någon länk eller så är det ju super irriterande!

jag älskar morot men har en nyfunnen kärlek i den ekologiska blåbärssorben som finns hos sia...
  • bebek

blåbär är inte heller fel... alla frukter o bär är såå gott! godare än godis:)

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!