• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2009-02-21 08:27:30 följande:
    Jag tappade min mobiltelefon i toan imorse!!! GAAAA va klantig jag blivit. Jag tappar grejjer och har mig hela tiden. *suck* Hoppas min lilla telefon vill överleva... den ligger på tork nu
    Åh nej Min kompis lyckades tappa sin sprillans nya och dyra mobil i en kaffekopp.

En annan av mina bästa vänner fick barn för fyra veckor sen. Hon tyckte de lät så konstigt i tvättmaskinen. Ett tag senare sa hennes man, älskling du har tvättat mobiltelefonen. Oj så tokigt de kan bli.

Hoppas du kan återuppliva telefonen.
  • bebek
    Jag tappade min mobiltelefon i toan imorse!!! GAAAA va klantig jag blivit. Jag tappar grejjer och har mig hela tiden. *suck*Hoppas min lilla telefon vill överleva... den ligger på tork nu
    Hahahahahahaha!! men man blir glad av att höra att man inte är ensam om klantidheten, skulle slänga ett par strumpor i tvättkorgen och ser hus jag själv öppnar toastolen och slänger ner dem där! Eller att jag köpte hem grejer och skulle göra tårta helgen INNAN min födelsedag för jag trodde jag fyllde år då, eller gick på stan och fika med en tröja utoin, HELA DAGEN.. hahahaha
  • kicki08

Hihi, ja klantig är jag verkligen. Vet inte vad som har hänt med mig... fumlig liksom. Och tänker väl på något annat när jag gör grejjer så saker och ting blir helt fel. Som att lägga in hudlotion i kylen och sånt.

• frukarlssonn
    bebek skrev 2009-02-21 08:59:45 följande:
    Hahahahahahaha!! men man blir glad av att höra att man inte är ensam om klantidheten, skulle slänga ett par strumpor i tvättkorgen och ser hus jag själv öppnar toastolen och slänger ner dem där! Eller att jag köpte hem grejer och skulle göra tårta helgen INNAN min födelsedag för jag trodde jag fyllde år då, eller gick på stan och fika med en tröja utoin, HELA DAGEN.. hahahaha
    HAHAHA det va rätt kul faktiskt. Va gulligt

Jag känner att jag e så tankspridd på jobbet. Tänker ibland inte logiskt alls, om jag tänker överhuvudtaget
  • bebek

hahaha:) och det sägs man blir snurrigare med tiden, ojoj hur ska det här sluta? haha

• 3barnsmor35
    Jag tappade min mobiltelefon i toan imorse!!! GAAAA va klantig jag blivit. Jag tappar grejjer och har mig hela tiden. *suck* Hoppas min lilla telefon vill överleva... den ligger på tork nu
    Shit vad tradit, jag badade min också för ett tag sen. Den dog inte men jag fick återställa den, sen flippade touch screen-en ut efter ett par veckor så jag fick lämna in den och fixa. Tur man har backup på iSync Tipsar verkligen alla om att köra backup på sina kontakter och kalender. Jag skulle vara helt handikappad om jag tappade bort de två.
    Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • 3barnsmor35

Jag är superfumlig, när jag gick upp från tvättstugan innan så stängde jag trappgrinden om mig - INNAN jag fått upp båda benen...ahhhrgh. *pang* Fick skrapsår och blåmärke.
    K-l-a-n-t-i-g-t.

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • 3barnsmor35

Plus - att jag gick in i diskmaskinsluckan imorse - pang, aj ont i knät? Japp...

• bebek
    3barnsmor35 skrev 2009-02-21 09:29:59 följande:
    Jag är superfumlig, när jag gick upp från tvättstugan innan så stängde jag trappgrinden om mig - INNAN jag fått upp båda benen...ahhhrgh. *pang* Fick skrapsår och blåmärke.K-l-a-n-t-i-g-t.
    uff lika bra du gipsar om dig direkt i förebyggande syfte, på med michilindräkten!:D
    lyckats smälla igen tvättstugedrörren två gånger och gått upp till lägenheten och insett nycklarna är kvar i tvättstugan.. haha
  • 3barnsmor35

Bebek,
    Hehe, jag är fumlig i vanliga fall men nu är det liksom lite löjligt
    Min man bara garvar...hehe.

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!