• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • kicki08

Tekannan80: SF är det magen eller? Tror jag låg på 26 eller nått. Hon sa att det var stort för tiden... :-S

• tekannan

kicki
    Ja, sf är magen. Jag hade 25 och låg mitt på kurvan i 25 fullgångna veckor. Har du inte fått se diagrammet som de ritar i?
    Fick du inga papper med hem där alla data stod? Min BM skriver ut en sida varje gång med uppdaterade uppgifter, tycker det är kanon!

• bäbis m

Vad härligt att ni och barnen verkar må på topp! Förutom ditt illamående då så klart tekannan.

Jag har aldrig heller fått några papper av BM. Hon har allt i datorn och är inte överdrivet generös med att dela med sig av den data hon har där. Lite synd. Vore skoj att kunna spara i en liten mapp.

• tekannan

Var inne på FK hemsida precis. Har ju ansökt om HP och väntar otåligt på mitt utlåtande. Vet inte om det kommer att komma upp där, men i af så var där upplagt Barn med beräknad födelse 2009-06-01, så det är iaf registrerat.

bäbis m
    Min Bm har också allt i datorn, men hon skriver ut en sida varje gång när hon uppdaterat ngt så att jag har det i min mapp också. Du kan inte be om att få det utskrivet? Klart du har rätt till dina uppgifter! Men sen kommer jag att så slänga hälften för det blir samma sida som skrivs ut varje gång, bara uppdaterad med mer data och då räcker det i slutändan med ett exemplar med alla uppgifter. Men visst är det jätteskoj att ha under tiden med! Inte minst så att man kan jämföra med hur det var med förra barnet hur alla mått och värden låg då...

• bäbis m

Jag måste erkänna att jag inte tänkt på att fråga om jag kan få ett ex av hennes/mina uppgifter. Precis som du säger så blir det lätt en massa papper men man kanske kan be om det ibland i alla fall för att ha lite till framtida nostalgitrippar om inte annat :)

tekannan skrev 2009-02-19 10:51:50 följande:
    bäbis m Min Bm har också allt i datorn, men hon skriver ut en sida varje gång när hon uppdaterat ngt så att jag har det i min mapp också. Du kan inte be om att få det utskrivet? Klart du har rätt till dina uppgifter! Men sen kommer jag att så slänga hälften för det blir samma sida som skrivs ut varje gång, bara uppdaterad med mer data och då räcker det i slutändan med ett exemplar med alla uppgifter. Men visst är det jätteskoj att ha under tiden med! Inte minst så att man kan jämföra med hur det var med förra barnet hur alla mått och värden låg då...
  • kicki08

Näe faktiskt inte... Hon gör inte det. Hon säger inga siffror alls. Jag måste fråga varje gång. Känns lite surt... jag vill ju höra siffror. Hon visade mig ett diagram men sa att jag var lite tidigt ännu för att visas i diagrammet. Är ju 24 fullgångna veckor på söndag först.

• frukarlssonn

Lyssnat på ljud idag. Den slog så fint Kollade även blodtrycket och det va jättebra. Ska tillbaka om fyra veckor igen.

• Smulan87

Idag fick jag mitt truckkörkort! :D:D:D jag var jätteduktig!

BF 11Juni 2009
  • frukarlssonn
    Smulan87 skrev 2009-02-19 16:55:06 följande:
    Idag fick jag mitt truckkörkort! :D:D:D jag var jätteduktig!
    Gud va härligt, grattis Själv kämpar jag med B-körkort, vill helst hinna innan bebis...

Fick moderskapsintyget idag oxå så nu ska papprena in till fk.
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!