Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Ahh mina tuttar läcker mjölk! alltså det rinner! ska det vara så? är det ett gott tecken att man får tillräckligt med mjölk sen om man vill amma eller är det bara onödigt spilldropp?
när jag väntade gumman så kollade dom med ett svart tyg i trosan om jag läkte foster vatten. men jag mins inte hur man såg att det var foster vatten. någon som vet?
Det är väl råmjölken som kan komma ut redan nu, men om det är ett tecken på att man har överflöd av mjölk sen när man ska amma tror jag inte. Det har väl med hormonerna att göra kanske?
114 dagar kvar...
Läste om alla "klumpigheter"
Har också blivit klumpig och glömmer saker hela tiden. Känns som om man inte har någon koll på tillvaron alls... Mycket värre denna gång än första grav, men två graviditeter på raken var väl mer än min stackars hjärna klarade av. Kallar det "foglossning på hjärnan"
Chanell: Jo jag kan bli akut nödig, det känns som om bebben lägger sej o tynger mot urinblåsan. Är du säker på att du läcker urin? Man har ju väldigt mycket flytningar just nu, så när de kommer känns det som om det rinner för mej.