Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Knip hjälper inte alla, men knip ni på så gott det går
*gör tummen upp*
ja fast man ska dricka mycket vatten, jag hade med mig en vattenflaska i bastun :)
Ursäkta att jag tjatar, men jag kan ju bara läsa typ vart fjärde inlägg här
Och just i den här tråden, inte i nån annan. Fattar inte att den håller på såhär... Ja de va ot skit samma. De kanske blir bättre imorgon
Nån fler än jag som fått problem med blodåder? Blodådern i ena jumsken har svällt och gör himla ont. Nu har det även "spridit" sig ner till yttre blygläppen. Jag har ett jobb där jag bara står och går och det blir det värre av. Idag fick jag så ont att jag kände mig svimfärdig när jag var på jobbet, jag var tvungen att gå undan och lägga mig ett tag. Låg en bra stund med benen i högläge och då släppte den värsta värken.
Det är väl som åderbråck.
Ja, det är som bråck - stackare...hoppas det blir bättre. Vad säger BM?
Är det inte just åderbrock man lätt kan drabbas av som gravid? Usch låter ju inte kul...
Ugghhh! Jag som sagt åt sambon att fixa den strömförande skitspisen vi har!!! Fick ytterligare en j-la stöt nu ikväll. Hoppas bebbe mår bra därinne.